حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی ۳۰ (Honor V30) از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر، شبکه 5G

بر اساس جدیدترین اطلاعات لو رفته گوشی هواوی آنر وی 30 (Honor V30) از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این دستگاه مجهز به تراشه کایرین ۹۹۰ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر وی ۳۰ (Honor V30)

پس از آن که پشتیبانی گوشی ردمی کی 30 از شبکه 5G توسط Lu Weibing ، مدیر ردمی مورد تایید قرار گرفت، هم اکنون Zhao Ming، مدیر آنر هم اعلام کرده است که گوشی آنر وی 30 ، نخستین گوشی این برند بوده که از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. اینطور که پیداست، آنر وی 30 همانند گوشی های پرچمدار از شبکه 5G SA و NSA هم در کنار شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، وی جزئیات بیشتری درباره این تلفن همراه منتشر نکرده است.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند 5G آنر، قدرت خود را از تراشه انحصاری و قدرتمند کایرین به منظور ارائه عملکرد بهتر، دریافت کند. از آن جایی که تراشه کایرین 990 تا دو هفته دیگر، معرفی خواهد شد، به نظر می‌رسد آنر وی 30 مجهز به همین مدل تراشه باشد.

مطابق با اطلاعات موجود، هواوی نخستین گوشی هوشمند 5G خود را در کشور چین برای فروش در دسترس قرار داد. اینطور که پیداست، هواوی میت 20 ایکس 5G با قیمت 6199 یوان (در حدود 881 دلار) در دسترس بوده و مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با رنگ سبز زمرد است. این دستگاه دارای صفحه نمایش اولد 7.2 اینچ با ناچ قطره آب و وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن 1080×2244 پیکسل در کنار نسبت ابعاد تصویر 18.7:9 است. بر اساس اطلاعات موجود، گوشی هواوی میت 20 ایکس 5G دارای تراشه 7 نانومتری کایرین 980 بوده که با مودم Balong 5000 5G، پشتیبانی از شبکه 5G را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه از دو سیم کارت 4G و 5G به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

در بخش جلوی دستگاه شاهد سنسور سلفی 24 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 هستیم. همچنین این دستگاه دارای دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 40 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.4 با OIS و سنسور 20 مگاپیکسل اولترا واید در بخش عقب بوده که درون یک ماژول مربع شکل قرار گرفته‌اند. اینطور که پیداست، یک فلاش ال ای دی هم در ماژول و در کنار سنسورهای دوربین قرار گرفته است.

سایرویژگی‌های این دستگاه را می‌توان پشتیبانی از Dolby Atmos، سیستم تشخیص چهره، Wi-Fi 802.11ac، نسخه پنجم بلوتوث، جی پی اس، USB-C، جک هدفون 3.5 میلی متری و سنسور اثر انگشت در بخش عقب دستگاه دانست. این گجت دارای سیستم عامل اندروید 9 پای بوده که با رابط کاربری EMUI 9.1 سفارشی سازی شده و دارای یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری بوده که از فناوری شارژ سریع 40 وات هم پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره خیل دستگاه های 5G جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

باید پشتیبانی کنن

_V_

به سوی همه گیر شدن ۵جی😎

Mohammad 13759

یه دستگاه 5g با مشخصات عالی و صد البته قیمت منصفانه و متوسط داره

Milad7

🙂

Dr.Nazer

توروخدا یواش😐 زیرِ هر پست یه کلمه یا ایموجی میذاری میری بعدی، لعنتی سایت هنگ کرد :-/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)