حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هونگ منگ تا پیش از زمستان ۹۸ معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سیستم عامل، هواوی

گفته می شود هواوی هفته آینده اولین دستگاه مجهز به هونگ منگ او اس که یک تلویزیون هوشمند آنر است را برای بازار چین معرفی خواهد کرد. با این حال، نشریه گلوبال تایمز گزارش داده که در نیمسال آخر 2019، یک گوشی هوشمند با سیستم عامل هونگ منگ نیز معرفی خواهد شد تا توسعه دهندگان و طرفداران خود را وارد اکوسیستم جدید کند. به این ترتیب اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هونگ منگ تا پیش از زمستان ۹۸ معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هونگ منگ

این اطلاعات در حالی منتشر شده که کمتر از یک ماه قبل معاون هواوی به روزنامه نگاران اطمینان داد که سیستم عامل هونگ منگ برای گوشی‌های تلفن همراه درنظر گرفته نشده است. سیستم عامل هنگ منگ او اس به طور رسمی در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ۳ روز دیگر در دونگوان معرفی خواهد شد.

این کار در درجه اول روی پلتفرم‌های رانندگی هوشمند، دستگاه‌های پزشکی از راه دور و سیستم‌های کنترل صنعتی اجرا می‌شود. با این حال،  این شرکت اذعان داشته که اگر گوگل واقعاً عرضه سیستم عامل خود را قطع کند، هواوی راه دیگری جز گسترش و توسعه هرچه بیشتر سیستم عامل خود و استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند نخواهد داشت.

طبق گفته‌ی منابع گلوبال تایمز این پلتفرم جدید از داده‌های شخصی بهتر محافظت کرده و از به خطر افتادن حریم خصوصی کاربران جلوگیری می‌کند. همچنین گفته می‌شود که هواوی در حال آماده‌سازی برای تولید چندین میلیون دستگاه است و این دستگاه را در کنار سری میت 30 به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید HongMeng هواوی می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ghost

میتونه موفق باشه ( البته توی چین ) و در بقیه جاهای جهان باید یه کاری کنه!🇺🇸🇹🇷

ghost

آقای عطایی لطفا توی تنظیمات حساب کاربری یه گزینه ای برای حذف حساب کاربری بزارید با تشکر

Saeed mirzaei

تا معرفی رسمی سیستم عاملش هواوی هیچ چیزی رو صریح نمیگه تا بتونه از سیستم عامل اندروید استفاده کنه ، در کنار استفاده از اندروید میتونه معایب سیستم عاملش رو برطرف کنه

ghost

شاید توی طراحی سیستم عامل به مشکل بر نخوره ولی توی استفاده مردم و انتخاب مردم به مشکل بر میخوره!📱

Taskin

حالا اگر توی پرچمدار استفاده میگرد ممکن بود عده زیادی سمتش برو و توسعه دهتدگان بیشتر هواشو داشتن ولی اگر توی میت ۳۰ نباشه
فک نکنم پرچمدارای نوا یا آنر جواب بده و خب برای زمستون ممکنه سری p40 باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)