حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وب سایت سیستم عامل هونگ منگ هواوی جعلی است

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

ساعاتی پیش سایت سیستم عامل HongMeng رویت شد. اما حالا کارکنان هواوی می‌گویند که این سایت جعلی بوده و متعلق به شرکت هواوی نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سیستم عامل هونگ منگ هواوی

سیستم عامل هونگ منگ هواوی

سیستم عامل هونگ منگ هواوی

چند ساعت پیش سایتی با عنوان “HongMeng System Information Publishing Platform” رویت شد. این سایت قابلیت‌های تکنیکی و اخبار مربوط به سیستم عامل HongMeng هواوی را تحت پوشش قرار می‌داد٬ اما محتوای آن قدیمی بودند و به نظر می‌رسید این سایت چندان هم به‌روز نیست. نام دامنه٬ بایگانی اطلاعات و زبان سایت HongMeng سوال برانگیز بود. در همین راستا از کارمندان داخلی شرکت هواوی پرس و جویی را به عمل آوردیم و ثابت شد که این سایت وجه‌ی قانونی نداشته و جعلی است.

اخبار داخلی سایت HongMeng جعلی است

منابع داخلی هواوی می‌گویند که سایت HongMeng رسمی نیست و خبرهایی که مربوط به عرضه‌ی این سیستم عامل تا پایان سال در آن منتشر شده واقعیت ندارد. یک منبع می‌گوید:

نمی‌دانم چه کسی این تارنمای تقلبی را ثبت کرده است٬ لوگوی آن نیز واقعی نیست. لوگوی آن اشتباه است و استفاده از آن درست نیست.

چندی بعد از اینکه هواوی در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت٬ مدیرعامل این شرکت آقای یو چنگ دونگ فاش کرد که سیستم عامل HongMeng در پاییز عرضه خواهد شد. با این حال هو٬ معاون وی اخیرا در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها گفته است که زمان مشخصی برای عرضه‌ی آن به بازار وجود ندارد. وی همچنین گفته است که هواوی یک حامی ثابت قدم برای اکو سیستم اندروید بوده و این تحریم٬ گوشی‌های موجود در بازار هواوی٬ اپلیکیشن‌ها و سرورهای گوگل را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

نظر شما درباره سیستم عامل فیوشا گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)