حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیلگران می‌گویند سیستم عامل هواوی می‌تواند تهدیدی برای اندروید باشد!

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | هواوی

تحلیلگران می‌گویند که سیستم عامل هواوی می‌تواند اندروید و بازار در اختیارش را تهدید کند. در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی قرار است اطلاعات بیشتری از سیستم عامل HongMeng در اختیار ما قرار گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سیستم عامل هواوی هونگ منگ

سیستم عامل هواوی هونگ منگ

در حالی که ما هنوز چیزهای زیادی در مورد سیستم عامل هواوی نمی‌دانیم٬ اما اطلاعات مختلفی از آن در حال انتشار است. آخرین خبری که از HongMeng OS شنیده‌ایم٬ از سوی شرکت تحقیقاتی StrategyAnalytics منتشر شده است. به گفته‌ی تحلیلگران این شرکت٬ سیستم عامل هواوی می‌تواند تهدید جدی برای اندروید در بازار گوشی‌های هوشمند٬ به خصوص در چین باشد.

گفته می‌شود پلتفرم آی او اس سال جاری اندکی افت کرده است که البته تا سال 2020 میلادی به جایگاه خود بازخواهد گشت. اما هواوی تمرکز اصلی خودش را روی این بخش گذاشته تا سیستم عامل خودش را نزد کاربران محبوب کند. این جذاب است که می‌بینیم تحلیلگران این سیستم عامل را به قدری بزرگ و مهم می‌دانند که حتی می‌تواند برای اندروید نیز تهدید محسوب شود. ما زیاد در مورد سیستم عامل هانگ منگ شنیده‌ایم٬ اما هنوز هیچ جزئیات واضحی از آن به بیرون درز نکرده است.

این خبر می‌تواند آینده‌ی اندروید و چگونگی حفظ آن توسط گوگل را جالب کند. ما همیشه ساخت یک جایگزین برای اندروید را بی‌معنی می‌دانستیم. اما در حال حاضر نه تنها یک رقیب جدید برای آن پیدا شده٬ بلکه این رقیب می‌تواند گوگل را با چالش جدی روبرو کند. این می‌تواند یکی از جالب‌ترین تحولات چند سال اخیر در بازار تلفن‌های همراه باشد.

این احتمال وجود دارد گوگل از این چالش سربلند بیرون آید و اندروید را ارتقاء ببخشد. احتمال اینکه سیستم عامل هواوی بخواهد به سودآوری اندروید آسیبی برساند خیلی کم است٬ حتی اگر بتواند روی سهم بازار گوگل تاثیری بگذارد. اما اگر این سیستم عامل چینی موفق به چنین کاری شود٬ اوضاع برای گوگل ترسناک می‌شود. در هر صورت ما باید برای کسب اطلاعات بیشتری از این سیستم عامل تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان هواوی (HDC 2019) صبر کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

البته تحلیلگران چینی این توهم رو دارن،اندروید و ios الان دو قطب سیستم عامل ها هستن و تا مدتی دیگه تایزن هم میاد به مقام سومی،البته تایزن بحثش فرق میکنه چون اون یک پارچه با تمام وسایل هوشمند خواهد شد،از گوشی بگیر تا یخچال،ساعت،ماشین لباسشویی،نت بوک،تلویزیون و غیره،غول میشه واسه خودش و اون موقع باید بگیم تایزن تهدید جدی برای ios و اندروید هست،هنگ منگ تنک سنگو زیاد جدی نگیرید.

Arrow

تایزن که هم شکست خورد هم تحقیر شد
همه هم تو رو میشناسن ترول

با اختلاف رکوردار دورغ گفتن سایت های تکنولوژی دست خودته🤣🤣

_V_

والا من داستان تایزنو کامل نمیدونم ولی فعلا که رو دیوایساش داره استفاده میشه عملکرد خوبیم داره

Jason bourn

تایزن شکست خورده دکتر جان؟ حتما از نظر شمام تکنولوژی به شارژ سریع و موبایل خلاصه میشه اره؟
خوبه که بزرگترین تولید کننده تلویزیون تو دنیاس الان و همه تی وی هاش از این سیستم عامل بهره میبرن
ساعت هاشم همین طور

lovenokia

اگر سیستم عاملش رو به طور رایگان در اختیار همه قرار بده . مطمئن باشید اوضاع خیلی جالب میشه

ronin

احتمال موفقیتش خیلی بالاس
ولی هیچ چیز قابل پیشبینی نیست و نمیشه مطمعن شد
سامسونگم روی تازن حساب باز کرده بود که روی موبایلاش شکست خورد

نیما عرفانی

سلام و وقت بخیر آقای عطایی
لطفاً پوشش بدین
https://m.gsmarena.com/the_curved_sides_of_huawei_mate_30_pros_screen_may_be_curvier_than_usual-amp-38082.php
با تشکر

afsoon

من که میگم توی پنج سال جای اندروید رو میگیره این خط و این نشون .

_V_

تکبیر

The Destroyer

تو پنج سال آینده خود گوگل سیستم عامل جدید معرفی میکنه

MohammadFarhaadi

البته ممکنه تا پنج سال دیگه نسل گوشی ها جهش پیدا کنه و سیستم عامل ها هم تعریفشون عوض شه.گوگل با فیوژا و مایکروسافت باپروژه های جدیدش و همچنین اپل و حتی بازیگرهای جدید این حوزه به همراه عضو اصلی مشخص کننده مسیر بعدی تکنولوژی یعنی کاربرا تعیین میکنن که به چه سمتی میره این مسیر.

MohammadFarhaadi

اسم پروژه مایکروسافت که احتمالا سیستم عامل هست اندرومداست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)