حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ خاص گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چهار هفته دیگر سامسونگ در مراسم ویژه گلکسی آنپکد از خانواده گلکسی نوت ۱۰ رونمایی خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات و تصاویر مختلفی در خصوص مشخصات فنی و طراحی پرچمداران نوت ۱۰ منتشر شده است، اما ساعاتی پیش بالاخره رندر مطبوعاتی دو پرچمدار نوت 10 و نوت 10 پلاس منتشر شد و طراحی نهایی این محصول را لو داد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا رنگ خاص گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را ببینید‌.

رنگ‌بندی گلکسی نوت ۱۰

تصاویر منتشر شده از رندر مطبوعاتی پرچمداران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، رندرهای منتشر شده در ماه‌های گذشته را تایید می‌کند و در نهایت شاهد یک تغییر بزرگ در پرچمداران سری نوت 10 سامسونگ هستیم. پرچمدار گلکسی نوت 10 از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسخه نوت 9 دارد و این موضوع در عکس‌های منتشر شده کاملاً قابل مشاهده است.

این رندر مطبوعاتی اکثر اطلاعات منتشر شده در مورد طراحی ظاهری نوت 10 را تایید می‌کند. در قسمت بالایی صفحه نمایش شاهد حذف کامل حاشیه سیاه و در قسمت پایینی صفحه نمایش شاهد کاهش حاشیه نسبت به نسل قبل هستیم؛ همچنین بریدگی نقطه‌ای دوربین سلفی بر خلاف پرچمداران اس 10 در وسط صفحه نمایش قرار گرفته است. در قسمت پشتی صفحه نمایش شاهد استفاده از ماژول دوربین سه گانه هستیم که برخلاف نسل‌های گذشته پرچمداران نوت به شکل عمودی در گوشه سمت چپ دستگاه قرار گرفته است.

تاریخ معرفی سامسونگ گلگسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) رسما مشخص شد: ۱۶ مرداد

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، در قسمت پشتی نسخه نوت 10 پلاس شاهد دو سنسور اضافه در زیر فلاش LED هستیم؛ این سنسورها بر روی نسخه معمولی گلکسی نوت ۱۰ قرار ندارند. خوشبختانه در این رندر خبری از دکمه ویژه دستیار هوشمند بیکسبی نیست و سمت راست بدنه دستگاه هیچ دکمه‌ای وجود ندارد؛ در نتیجه سامسونگ دکمه خاموش و روشن و تنظیم صدا نوت 10 را در سمت چپ دستگاه قرار داده است. متاسفانه پیش‌بینی رسانه‌ها درست بوده و هیچ خبری از جک 3.5 میلی‌متری در پرچمداران نوت 10 نیست.

رنگ بندی گلکسی نوت ۱۰ پلاس

در رندرهای منتشر شده شاهد رنگ جدیدی پرچمدار سامسونگ هستیم که نسبت به نور محیط تغییر می‌کند. در رندر منتشر شده از نیم‌رخ پرچمداران نوت ۱۰ شاهد خمیدگی بیشتر صفحه نمایش نسبت به نسل گذشته هستیم. در ابتدا فقط رندرهای مربوط به گلکسی نوت ۱۰ منتشر شده بود، اما ساعتی بعد یک منبع  خبری دیگر رندرهای مطبوعاتی نسخه نوت 10 پلاس را هم منتشر کرد که در آن شاهد استفاده از سنسورهای بیشتر برای دوربین اصلی و صفحه نمایش بزرگ‌تر هستیم. خانواده گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۶ مرداد در مراسم گلکسی آنپکد توسط سامسونگ رونمایی می‌شوند.

نظر شما درباره رنگ خاص گلکسی نوت ۱۰ چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

احساس میکنم اینکه دکمه ی پاور اومده سمت چپ یکم غیر متداول و غیر طبیعیه و برای اکثر افرادی که راست دست هستن شاید در ایام اولیه این تغییر ناخوشایند باشه . از طرفی هم چون تمام گوشی های بازار دکمه های پاورشون سمت راست قرار داره این قضیه بیشتر نمود پیدا می‌کنه و اذیت کنندست.
به نظرم اگه کلاً دکمه های فیزیکی رو حذف میکرد و به جاش از بازخورد و ژست های لمسی و فریم حساس به فشار استفاده میکرد بهتر بود.

نیما عرفانی

البته یه فرضیه ای هم وجود داره که کماکان دکمه پاور سرجاش هست اما یا همسطح با فریم فلزی شده یا بازخورد لمسی و فشاری داره،و اون دکمه ی سمت چپ هم مربوط به دستیار صوتی بیکسبی میشه. چون ازاونجایی که قرار شده سامسونگ رو نوت ۱۰ از نسخه‌ی سوم بیکسبی رونمایی کنه پس دور از ذهن نیست که دکمه ی سخت افزاری بیکسبی همچنان در موقعیت قبلی حضور داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)