حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سامسونگ گلگسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) رسما مشخص شد: ۱۶ مرداد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم احتمالا سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ تاریخ ۱۹ مرداد رسما معرفی شود. دو هفته پس از آن گزارشی رسید که می گفت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ احتمالا ۱۶ مرداد رونمایی شود. حالا و در نهایت به صورت رسمی مشخص شده است که چهارشنبه شش هفته بعد یعنی ۱۶ مرداد باید منتظر رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ باشیم. تاریخ معرفی سامسونگ گلگسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) با ارایه دعوتنامه رسمی مشخص شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

دعوتنامه سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۱۰

دعوتنامه سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۱۰

دعوتنامه سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ همزمان با ارسال دعوت نامه‌ها، تیزر کوتاهی منتشر کرده است که در آن شاهد به تصویر کشیده شدن لنز دوربین سلفی نوت ۱۰ با استفاده از قلم هوشمند S Pen هستیم و در انتها تاریخ مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته می‌شود که به ۶ آگست یا ۱۶ مرداد سال جاری میلادی اشاره دارد. سامسونگ اعلام کرده است که در این مراسم از دستگاه‌هایی معرفی خواهد شد که اکوسیستم گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی را وارد سطح جدیدی از دنیای فناوری می‌کند، در نتیجه باید منتظر معرفی چند نسخه مختلف از پرچمدار نوت ۱۰ در این مراسم باشیم.

اگر به یاد داشته باشید سه روز پیش بود که در ترنجی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس (+Galaxy Note 10) را با هم دیدیم. آن جا مشخص شد که اگرچه چند ماه پیش بود که گزارش‌ها از عرضه چند مدل گلکسی نوت ۱۰ خبر داشتند و حتی برخی عرضه گلکسی نوت ۱۰ پرو را محتمل می‌دانستند اما حالا تصاویر واقعی منتشر شده از گلکسی نوت ۱۰ پلاس نشان می‌دهد که سامسونگ به نامگذاری سری اس وفادار مانده و سری گلکسی نوت ۱۰ را با همین رویه به بازار عرضه خواهد کرد.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

گزارش‌های منتشر شده از حضور صفحه نمایش 6.75 اینچی در گلکسی نوت ۱۰ پلاس حکایت داشتند و حالا این تصاویر تلاش سامسونگ برای هر چه کمتر کردن حاشیه‌های صفحه نمایش را تائید می‌کند و در عین حال عدم حضور بلندگو در قاب جلویی گزارش‌های منتشر شده در خصوص حذف بلندگو و استفاده از ارتعاشات صفحه نمایش و فناوریSound On Display در این نسخه از گلکسی نوت 10 برای پخش صدا را تائید می‌کند.

همچنین پیش از آن در ترنجی خواندیم که رندر جدید قاب سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا را تایید می کند. نظر شما چیست؟ از حالا ۶ هفته تا معرفی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس زمان باقی مانده و احتمالا از این به بعد شایعات بیشتری درباره آن ها منتشر شود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تقریبا ۵ هفته دیگه🤔

Amin B3DA

منتظریم…
پس قطعیه دوربین داخل قلم اس پن

_V_

نه داداش این داره اشاره به تک دوربین سلفی پانچ هولش میکنه

Amin B3DA

اها. پس ینی دوربین داخل قلم میره برا نوت11

Dr.Nazer

سامسونگ Note 9 رو تقریبا بدون تفاوت فاحش با S9+ عرضه کرد و از شانس بسیار زیبای ما، تا S10 میخریم Note 10 به عنوان متفاوت ترین گوشی سامسونگ و انقلابی در تمام تاریخ تلفن‌های هوشمند معرفی میشه..😐!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)