حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت اینترنت گوشی 5G زد تی ای Axon 10 Pro 5G را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ZTE، شبکه 5G

احتمالا به یاد دارید که اخیرا ZTE از گوشی 5G اکسون 10 پرو (Axon 10 Pro) رونمایی کرد. حالا کمپانی چینی با انتشار ویدیویی، نشان داده است که این گوشی هوشمند با اتصال به نسل پنجم شبکه موبایل، فایل‌های حجیم را با چه سرعت قابل توجهی دانلود می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سرعت اینترنت گوشی 5G زد تی ای Axon 10 Pro 5G را ببینید.

گوشی 5G زد تی ای Axon 10 Pro 5G

گوشی 5G زد تی ای Axon 10 Pro با دوربین سه گانه معرفی شد

در ویدیویی که پایین تر خواهید دید می بینیم که بازی Honor of Kings به حجم 1.6 گیگابایت، چقدر سریع دانلود می‌شود. در واقع گوشی 5G اکسون 10 پرو در هر ثانیه، بیش از 100 مگابایت از این فایل را دانلود می‌کند و حتی برای لحظاتی، نرخ دانلود به 117 مگابایت بر ثانیه هم می‌رسد.

البته با وجود اینکه مدل 4G دستگاه هم‌اکنون در دسترس خریداران قرار دارد؛ اما کمپانی سازنده هنوز تاریخ عرضه و قیمت اکسون ۱۰ پرو 5G را اعلام نکرده است. از لحاظ مشخصات کلیدی، نباید بین این دو تفاوت چندانی وجود داشته باشد.

تست سرعت اینترنت 5G روی گوشی 5G شرکت ZTE

 

نسخه 4G این دستگاه یک صفحه نمایش آمولد 6.47 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس دارد. برخورداری از تکنولوژی سرهم‌بندی COP، سبب شده که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی گوشی به 92 درصد برسد و حاشیه لبه پایین هم بسیار باریک باشد. ناگفته نماند که پهنای فریم پایینی تنها 1.8 میلی‌متر است.

زد تی ای اکسون 10 پرو که از تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام قدرت می‌گیرد، به فناوری لمسی On-Cell و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیز تجهیز شده است. سرعت عملکرد این سنسور چنان بالاست که باز کردن قفل گوشی، تنها 0.292 ثانیه زمان می‌برد.

درباره مشخصات اپتیک دستگاه، باید از ماژول دوربین عمودی آن در پنل پشتی بگوییم که متشکل از سنسورهای 48، 20 و 8 مگاپیکسلی است. این مجموعه دوربین، قدرت زوم ۵ برابری دارد و از زوم دیجیتال 10x نیز پشتیبانی می‌کند.

اما قیمت اکسون 10 پرو 4G برای نسخه 6/128 گیگابایتی، معادل 472 دلار اعلام شده و نسخه 8/256 گیگ هم با قیمتی در حدود 546 دلار به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند در یک نسخه 12/256 گیگابایتی نیز موجود است که 620 دلار (4200 یوان) قیمت دارد.

نظر شما درباره سرعت اینترنت 5G گوشی ZTE Axon 10 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

به نظرم همین 4g میتونه سرعت بیشتری نسبت به این بده البته الان اول راهشه و قطعا سرعتهای چند گیگابیتی رو هم شاهد خواهیم بود در نسل پنجم ولی باید تعدد کاربر در پهنای باند رو هم در نظر بگیریم و ببینیم در عمل چطور میشه.

Amin B3DA

دمش گرم تا 117 رفت

MohammadFarhaadi

البته تو نسل پنجم اولویت پینگه و قراره تو این نسل پینگ رو به صفر نزدیک کنن و علت اصلیش خودروهای خودران و اینترنت اشیاست.برای اینکه تا موقعی که خودروهای خودران مجوز بگیرن بتونن به این پینگ دست پیدا کنن الان نسل پنجم ارائه شده و احتمالا تا چند سال آینده شاهد تردد خودروهای خودران باشیم.برای اینکه ماشین تو لحظه صحیح از محل خودروهای پشت و جلو خبردار بشه و حتی عابر پیاده لازم بود نسل ارتقاء پیدا کنه.

Aliemerdad

دقیقن والا برا سرعت بالا باقیمت مناسب کابل و فیبر حرف لوله.هم مصرف و هم فیمت.فورجی کاملن کار بیرون رو همه جا راه میندازه البته باقیمت بشدت بالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)