حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G زد تی ای Axon 10 Pro با دوربین سه گانه معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | MWC 2019، ZTE

در نمایشگاه MWC 2019 شرکت چینی ZTE هم با گوشی Axon 10 Pro 5G به شرکت‌های سازنده گوشی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی پیوست. گوشی 5G زد تی ای Axon 10 Pro با دوربین سه گانه معرفی شده و در ادامه با هم با آن آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی 5G زد تی ای Axon 10 Pro

تنها بزرگان بازار گوشی‌های هوشمند نیستند که گوشی‌های با اتصال 5G معرفی کرده‌اند. حالا ZTE نیز در کنگره جهانی موبایل از گوشی جدید Axon 10 Pro 5G رونمایی کرده است تا خود را در میان پیشروهای این صنعت جا دهد.

Axon 10 Pro 5G از تراشه اسنپ‌دراگون 855 به همراه مودم اسنپ‌دراگون X50 استفاده می‌کند و به این ترتیب از سرعت‌های دانلود تا ۲ گیگابیت بر ثانیه هم پشتیبانی خواهد کرد. زد‌تی‌ای همچنین این گوشی را با دوربین سه‌گانه راهی بازار خواهد کرد که شامل دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

دوربین سه گانه ZTE Axon 10 Pro 5G

صفحه‌نمایش گوشی ۶.۴۷ اینچی از نوع AMOLED و با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اعلام شده و رم و حافظه داخلی نیز به ترتیب ۶ و ۸ گیگابایتی خواهد بود.

طراحی گوشی شباهت زیادی به پی 20 پرو هواوی دارد اما ZTE از بریدگی قطره‌ای شکل برای جای دادن دوربین سلفی ۲۹ مگاپیکسلی استفاده کرده است. Axon 10 Pro 5G همچنین به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش مجهز شده و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد.

این گوشی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و همچنین اندروید ۹ پای عرضه خواهد شد. با این‌حال قیمت و یا زمان عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

نظر شما درباره گوشی ZTE Axon 10 Pro 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

سری آکسون همیشه عالی بوده امسال چه سال خوبی خواهد بود امیدوارم قیمت مناسب باشه که بعیده

JAVAD

من یه گوشی از ZTE داشتم چندسال پیش
مدل ZTE Z7 Max معرکه بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)