حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رنو یک میان رده با اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

نه! این رنو (reno) آن رنو فرانسه (Renault) نیست. البته اگر چنین حدسی زده اید شما را درک می کنم چون چینی با اکثر شرکت های خودروسازی همکاری کرده اند. امشب مشخص شده است که اوپو رنو یک میان رده با اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شایعات جدیدی در رابطه با پرچمدار جدید کمپانی اوپو به گوش می‌رسد ولی با توجه به مشخصات فنی اوپو رنو یا رینو (Oppo Reno) که به تازگی لو رفته، اهالی تکنولوژی نسبت به پرچمدار بودن این گوشی مشکوک شده‌اند.

دیروز خط تولید جدید کمپانی اوپو تحت نام رنو (Reno) تایید شد. طی روزهای گذشته، شایعات بسیاری درباره پرچمدار جدید اوپو به گوش می‌رسید و تقریبا مطمئن بودیم که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 855 استفاده خواهد کرد. در حالی که به انتظار معرفی یک گوشی پرچمدار نشسته بودیم، مشخصات فنی اوپو رنو فاش شد و برخلاف تصورات، این گوشی از چیپست اسنپدراگون 710 بهره می‌برد.

دیتابیس‌های IMDA سنگاپور و نشان می‌دهد محصول CPH1917 همان اوپو رنویی خواهد بود که دهم آپریل به دست مشتریان خواهد رسید. با این وجود این دیتابیس اطلاعات چندانی از رنو فاش نمی‌کند ولی تاییدیه بلوتوث این گوشی به کلی پرده از مشخصات فنی اوپو رنو برداشته است.

با توجه به گواهینامه بلوتوث CPH1917، این گوشی مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن احتمالی +Full HD خواهد بود که از قلب تپنده‌ی اسنپدراگون 710 توان خواهد گرفت. دو سنسور 48 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی ترکیب دوربین‌های اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند که در نوع خود جالب توجه بوده و در قاب جلویی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی قرار گرفته است. رنو با نسخه ششم از رابط کاربری ColorOS پا به بازار خواهد گذاشت و از امکانات ارتباطی همچون Wi-Fi 802.11ac و نسخه پنجم بلوتوث بهره می‌برد. سایر مشخصات این گوشی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند و در صورتی که طی روزهای آینده فاش نشوند، باید تا روز معارفه رسمی این گوشی صبر کنیم.

نائب رییس اوپو، آقای Shen Yiren هفته گذشته درباره پرچمدار جدید اوپو صحبت کرده بود و اذعان داشت گوشی جدید آن‌ها به اسنپدراگون 855، باتری 4065 میلی‌آمپری و زوم هیبریدی 10 برابری مجهز خواهد بود. چندی بعد گزارشی از بنچمارک انتوتو فاش شد که یک گوشی با چیپست اسنپدراگون 855، نمایشگر +Full HD، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 16 مگاپیکسلی و اندروید 9 پای تست‌های این بنچمارک را پشت سر گذاشته است.

گفته می‌شود دوربین این گوشی در انتوتو 12 مگاپیکسلی و 48 مگاپیکسلی نیز ثبت شده و احتمالا سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی تنها به منظور تست روی دستگاه قرار گرفته بودند. این گوشی توانسته امتیاز 356246 را کسب کند و عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است.

هنوز نمیدانیم آیا مشخصات گوشی با چیپست اسنپدراگون 855 مربوط به پرچمدار جدید اوپو خواهد بود، یا این گوشی یکی از مدل‌های رنو خواهد بود که به بازار عرضه می‌شود؟ تقریبا یک ماه تا زمان معرفی رسمی رنو فاصله داریم و اوپو پیش‌فروش این گوشی را آغاز کرده است. طبق برنامه‌ریزی چینی‌ها، دهم آپریل اولین سری از این گوشی تحویل مشتریان خواهد شد.

نظر شما چیست؟ درباره اوپو رنو چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)