حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا وان فیوژن با اسنپدراگون ۷۱۰ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

حدودا دو هفته پیش بود که موتورولا وان فیوژن پلاس با اسنپدراگون ۷۳۰ رسما معرفی شد. آنجا به شما گفتیم که انتظار ارایه نسخه ساده این دستگاه نیز وجود دارد. امروز گفته می شود که موتورولا وان فیوژن با اسنپدراگون ۷۱۰ ارایه خواهد شد. این اطلاعات از طریق گوگل پلی کنسول درز کرده است.

موتورولا وان فیوژن

موتورولا آماده است تا با معرفی One Fusion برای بازار، شگفتی دیگری را به وجود آورد. موتورولا وان فیوژن در کنسول Google Play مشاهده شده است. مدل در کاتالوگ دستگاه کنسول Google Play و همچنین کاتالوگ پیشنهادی Android Enterprise دیده شده است.

موتورلا وان فیوژن

موتورلا وان فیوژن

این دستگاه با نام “astro” ظاهر شد اما به وضوح با نام تجاری موتورولا One Fusion نامگذاری شده است. این دوربین از وضوح HD+ یا 720 در 1600 پیکسل برخوردار است و اگرچه اندازه نمایشگر ذکر نشده بود، یک گزارش قبلی آن را با ناچ قطره طور ۶.۵ اینچ نشان می داد. همچنین One Fusion از یک چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ به همراه ۴ گیگابایت رم بهره می گیرد. این گوشی همچنین از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره خواهد برد.

گزارش قبلی Motorola One Fusion را با رم ۶ گیگابایتی و همچنین حافظه ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره ببرد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی این دستگاه قرار دارد. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 سامسونگ به عنوان سردمدار دوربین چهارگانه قاب پشتی که به دوربین 5MP ، 8MP و 2MP پیوسته است، نکته قابل ذکر خواهد بود. در قسمت جلویی دستگاه باید از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار باشد. One Fusion باید در رنگهای سیاه و آبی در برزیل، آمریکای لاتین و چندین کشور آسیایی به بازار آید.

نظر شما درباره موتورولا وان فیوژن چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

فقط ظرفیت باتری خوبی داره

alone wolf

باتریش خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)