حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا وان فیوژن با اسنپدراگون ۷۱۰ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | موتورولا

در ترنجی خواندیم که موتورولا وان فیوژن پلاس با اسنپدراگون ۷۳۰ رسما معرفی شد. آن جا گفتیم که دو دستگاه در خانواده One Fusion ارایه شده است و حالا نوبت به عضو دوم است، عضوی که اقتصادی تر بوده و به دلایل نامعلوم تا زمان نگارش این مطلب، تصویر رسمی از آن در دسترس نیست. می دانیم که موتورولا وان فیوژن با اسنپدراگون ۷۱۰ رسما معرفی شد و کمی ویژگی‌های پایین رده تر در نمایشگر و دوربین دارد.

موتورولا وان فیوژن

همانطور که گفتیم متاسفانه فعلا تصویر رسمی از موتورولا وان فیوژن در دسترس نیست اما مثلا می دانیم که دوربین چهارگانه دارد. متاسفانه مثلا نمی دانیم که دوربین سلفی پاپ آپ هست یا نه که حدس بزنیم شاید شبیه به مدل پلاس باشد یا خیر ولی خب، فعلا به دانسته ها می پردازیم.

اسنپدراگون 710

اسنپدراگون 710

با این حال، همانطور که گفته شد یک مدل اقتصادی نیز وجود دارد. موتورولا وان فیوژن از یک صفحه نمایش 6.52 اینچی با رزولوشن صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل یا HD+ استفاده می کند. همچنین می توانیم یک پردازنده Snapdragon 710 را پیدا کنیم.

اسنپدراگون ۷۱۰ زمانی خیلی محبوب بودن و به عنوان یک تراشه مجهز به پردازنده هوش مصنوعی به گوشی های میان رده کمی هوش بیشتر اضافه می کرد.

اگرچه این پردازنده را نمی توان به عنوان یک تراشه اقتصادی در نظر گرفت، اما بقیه قطعات چندان جذاب نیستند. دو نسخه 3+64 و 6+128 گیگابایتی وجود دارد. که البته لزوما بد نیست و عجیب است که نسخه ۴ گیگابایت رم در این میان دیده نمی شود.

برای دوربین این گوشی از ماژول دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی عقب استفاده شده است. این دوربین هم با حسگر تصویر سامسونگ ارایه می شود. به ادعای منبع مطلب حسگر تصویر سامسونگ ایزوسل GW1 در این دستگاه ارایه می شود.

علاوه بر این ها بد نیست بدانیم که ظرفیت باتری دستگاه نیز ۵۰۰۰ میلی آمپری است اما درباره پورت و قدرت شارژر اطلاعاتی در دسترس نیست. در آخر، ما می دانیم که دو نسخه مشکی و آبی وجود خواهد داشت.

متأسفانه از قیمت گذاری این دستگاه هیچ اطلاعی در دست نیست. اما با در نظر گرفتن قیمت حدود ۳۰۰ یروریی مدل پلاس، قیمت پایین تری نسبت به این عدد را انتظار داریم.

نظر شما درباره وان فیوژن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

چجوری رسما معرفی میشن که نصف اطلاعاتشو نمیدونیم… 😐
درباره اسنپ 710 کسی اطلاعاتی داره؟ رو چ گوشی هایی ارائه شده؟

Mahdi

Mi8se مال دو سال قبل

Amir galaxy

Mi 9se

The Destroyer

نه مهدی درست گفت
اولین استفاده رو می ۸ اس‌ای بود
اما تو هم درست گفتی در واقع😂
چون می ۹اس‌ای ۷۱۲ داشت که صرفا نسخه اوورکلاک شده ۷۱۰ هست و تو بعضی مشخصه‌های دیگه هم ارتقای خیلی جزئی داشته

Mahdi

یه زمانی عاشق اسنپ ۷۱۰ بودم واسه همین یادمه😂

Amir galaxy

عه راست میگی😐👌

Mahdi

پردازنده قدیمی هست خب

h8

فک کنم مهمترینشون همینان:
اوپو Reno
اوپو K3
لنوو Z5s
لنوو Z5 Pro
لنوو Z6 Lite
شیائومی Mi8 SE رو هم که دوستمون گفت… .

Milad7

موتورولا پر کار شده 😀

eftekharifar

قشنگ میذاره پردازنده قدیمی میشه، بعد میاد گوشی جدید با اون پردازنده ارائه میده که ارزون در بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)