حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۱۰ با دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی تکی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

این روزها دیگر تقریبا همه لو دهنده و ارایه کننده رندر هستند! فون آرنا بر اساس تصوری که داشته است یک رندر منتسب به گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) منتشر کرده که بخشی از آن صحیح و بخشی غلط است و این را ما بر اساس پاسخ یکی از منابع نزدیک به سامسونگ به این توییت متوجه شده ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰

دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰ محتمل است. در این رندر نیز گلکسی نوت ۱۰ با دوربین چهارگانه و به دلیل طراحی گلکسی نوت ۹ با دهانه های متفاوت می بینیم. در واکنش یکی از منابع نزدیک به سامسونگ نسبت به این رندر، دوربین چهارگانه انکار نشده اما گفته می شود که دوربین سلفی آن که همانند گلکسی اس ۱۰ پلاس دوگانه تصور شده، تنها یک دوربین خواهد بود و سوراخ آن نیز کوچکتر است.

به این ترتیب نمای جلوی گلکسی نوت ۱۰ شاید شبیه به تصویر زیر باشد اما با دوربین سلفی تکی و شبیه به گلکسی اس ۱۰ یا گلکسی اس ۱۰ ای.

درباره حضور جک ۳.۵ میلی متری صدا که پیش از این مورد اختلاف بود نیز عکس العملی نداریم و احتمالا صحیح باشد. هفته پیش بود که دستگاهی لو رفت و بر اساس آن می دانیم شماره‌ مدل گوشی جدید سامسونگ SM-N975F است و مجهز به دوربین چهارگانه خواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد، گلکسی نوت ۱۰ به دومین گوشی پرچم‌دار سامسونگ تبدیل می‌شود که برای عکس‌برداری و ضبط ویدئو از دوربین اصلی چهارگانه استفاده می‌کند. سامسونگ پیش‌تر نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ را با ۴ دوربین معرفی کرده بود.

بااین‌حال، هنوز جواب برخی سوالات درباره‌ی این گوشی جدید را نمی‌دانیم. یکی از نکات مهم در شماره‌مدل، این است که چرا در انتهای آن به‌جای صفر، عدد ۵ دیده می‌شود. احتمالا می‌دانید عدد آخر شماره‌مدل بیشتر گوشی‌های سری گلکسی نوت معمولا صفر است. احتمال می‌دهیم این عدد به پشتیبانی گلکسی نوت ۱۰ از شبکه‌ی 5G مرتبط باشد. درواقع، پیش‌بینی می‌کنیم سامسونگ گوشی نوت ۱۰ را در دو مدل یکی با پشتیبانی از 4G LTE و دیگری با پشتیبانی از 5G روانه‌ی بازار کند. شماره‌مدل فعلی احتمالا مربوط‌به نسخه‌ی 5G این گوشی است.

عکس العمل نسبت به رندر منتشر شده گلکسی نوت ۱۰

عکس العمل نسبت به رندر منتشر شده گلکسی نوت ۱۰

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی نوت ۱۰ بتواند جذابیت خود را در چه زمینه ای بیشتر ارایه کند؟ مشخصا یک S Pen قوی تر برای طرفداران خانواده گلکسی نوت.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

قطعا یکی از کامل ترین گوشیای امسال خواهد بود
همیشه امکانات بالاترین مدل سری اس رو سریای نوت داشتن و تا الان همیشه تو یک مدل عرضه میشدن چون انتظار فروش زیادم از این سری ندارن به علاوه سریای ارزان قیمت اس هم هست
و فکر نکنم امکاناتش از اس ۱۰ 5g کمتر باشه یا صفحش کوچیکتر یا باتری کم حجم تر
پس احتمالا یک نسخه داره و اونم 5g ساپورت میکنه
دیگه کف‌کف انتظار میره صفحه ۶.۸ اینچی‌داشته باشه با توجه به اینکه اکثریت بالای ۶.۴ اینچ شدن امسال و نوت سامسونگم معروف به بزرگیشه دیگه
و باتری حداقل ۴۵۰۰ تایی برخلاف شایعات اس۱۰ 5g باتری ۵۰۰۰ میلی امپری نداشت امیدوارم نوت ۱۰ باتری ۵۰۰۰ تایی داشته باشه
همچنین دوربین ۴ تایی رو که میشه مطمئن بود که دوربین چهارم دوربین tof هست که خوب انچنان سامسونگ روش جولان نداد تو معرفی اس ۱۰ امید وارم روی نوت ۱۰ با کلی قابلیت های واقعیت افزوده و کامل ترشو بیاره و هم چنین یه حالت نایت مودم بزاره رو گوشیش واقعا کار احمقانه ای کرده که نایت مود رو اس ۱۰ نزاشت تقریبا تو هر بررسی ای جزو نکات منفی یاد کردن دوربین گوشیو و واقعا دوربین جزو نکات منفی باشه برای گوشی ۱۰۰۰ دلاری….
ظاهرا هنوز دارن روش کار میکنن ولی روی یه نسخه بتا اندروید نوت ۹ حالت نایت مود دیده شده توی حالتای عکاسی و شکی درش نیست موکول شده به نوت ۱۰
و در نهایت شارژ گوشی هست که به احتمال قوی شارژر ۲۵ واتی مدل s10 5g روشه
میمونه قیمت به احتمالا مدلای پایه حدودی ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار قیمت میخورن و هیچ بعید نیست لقب گرانترین پرچمدار غیر لوکس موبایلا رو به خودش بده و من بی صبرانیه منتظر رونماییش هستم و میدونم اکثر ایرادای سری اس ۱۰ رو میگیره و یک قدم دیگه به یک گوشی ایده آل همه کاربرا ‌که میخوان خودشو نزدیک میکنه

✔ TVKade

شما میخواستی نوت 10 بخرید؟ 5 ماه بعدش که اس 11 با رم ddr5، رام ufs3، درگاه usb4, پردازنده 7 نانومتری euv، ارتباطات 5G، بدون سوراخ و ناچ اومد، این نوت 10 که همون اس 10 5G با یه قلم اضافه هستو باید بندازی توی سطل زباله.

اپگرید واقعی پرچمدارا سال بعد اتفاق می افته.

Rog_Pc_Gamer

والا قرار بود امسال بیان با توجه به گلکسب فولد هیچ بعید نیست نوت ۱۰ هم ufs 3 باشه
ولی این دو مورد اصلی ترین هست یعنی ufs 3 و رم ddr5
درگاه usb 4 هم والا به درد ما نمیخوره من یکی هنوز گیر usb 3.1 هستیم و بسیارم کم یاب هستن گاهی اوقات پول خرید چیزیم داشته باشی تو این کشور نمیتونی گیرش بیاری
از نظر طراحیم بعید میدونم فرق خاصی داشته باشن سری ۱۱ با سری ۱۰ سام با توجه به سابقش
الانم نسخه اسنپ دراگونش ۷ نانومتریه

نیما عرفانی

از الان میگم نوت ۱۰ در دو نسخه عرضه میشه .
یه مدل با پشتیبانی از ۵ جی و یه مدل بدون پشتیبانی از ۵ جی ، و این کار رو برای این انجام میده که دست مشتری رو در انتخاب باز بذاره و قدرت خرید مشتری رو فقط محدود به یک مدل ۵ جی با قیمت بالا نکنه چون اینجوری در فروشش تأثیر منفی می‌ذاره.
به نظرم نوت ۱۰ همون إس ۱۰ ۵ جی هست با یکسری تفاوت جزئی از جمله:

صفحه نمایش بزرگتر ( ۶.۸ یا ۶.۹ اینچ)
باطریِ بزرگتر ( ۴۶۰۰ یا ۴۷۰۰) میلی آمپر( إس ۱۰ ۵ جی باطریِ ۴۵۰۰ میلی آمپر داره به همراه صفحه نمایش ۶.۷ اینچ .

قلم بهبود یافته نسبت به نوت ۹ .

شاید شاید رزولوشن صفحه نمایش رو به 4k ارتقاء بده که احتمالش خیلی کمه.

به جز دوربین ۴ گانه ی اصلی ، قطعاً دوربین ۲ گانه ی سلفی داره ( البته من تصاویر إس ۱۰ ۵جی رو در یوتیوب دیدم و ۳ تا دوربین سلفی داشت، یعنی در کنار دو دوربین دیگه ، یک دوربین TOF هم داشت که شاید نوت ۱۰ همین مکانیزم رو داشته باشه ) .

ارتقاء در ظرفیت حافظه و رم در مدل پایه ( شاید ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ی پایش باشه) .
احتمالش هست سرعت شارژر بیسیم و سیمی رو ارتقاء بده ( إس ۱۰ ۵ جی شارژر سریع سیمی ۲۵ وات داره) .
و در نهایت ممکنه ورژن جدید دستیار صوتی بیکسبی رو در نوت ۱۰ قرار بده.

پس یعنی میشه اینجوری گفت که اصلی ترین تفاوت نوت ۱۰ و إس ۱۰ ۵ جی در داشتن قلم نوت ۱۰ هست.

chalton

نه گوشی فقط سونی😂😂😂😂

mega08

بزارید ، عرق s10 خشک بشه ، رسمی وارد بشه برا تست و فروش. بعد برید سمت note

pedram_01

از نظر من همون اس ده پلاس خواهد بود با قلم . مثل فرق نوت ۹ با اس ۹ پلاس

Milad7

منتظر دوربین سلفی روی اس پن هستیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)