حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ بهترین عضو این خانواده است که دیرتر از همه به بازار می آید

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

اول اسفند بود که اولین گوشی 5G سامسونگ در خانواده گلکسی اس ۱۰ با ۶ دوربین رسما معرفی شد. با بررسی چهار عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ می بینیم که نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ بهترین عضو این خانواده است که دیرتر از همه به بازار می آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نسخه 5G گلکسی اس ۱۰

نسخه 5G گلکسی اس ۱۰

در حالی که سه‌گانه خانواده گلکسی S10 عنوان پرچم‌داران گوشی‌های سامسونگ را یدک می‌کشند، نسخه 5G این خانواده با اختلاف قدرتمندترین عضو این سری است. جدای از اسم آن که به پشتیبانی از شبکه 5G اشاره می‌کند، قابلیت‌های این دستگاه حتی با وجود دیگر گوشی‌های گلکسی S10، خارق‌العاده و بی‌نظیر هستند.

نسخه 5G گلکسی S10 صفحه نمایش 6.7 اینچی داینامیک امولد با رزولوشن 1440p+ خواهد داشت. به مانند دیگر اعضای این خانواده، این اسمارت‌فون نیز جز اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از ویدیوهای HDR10+ پشتیبانی می‌کند. همچنین نمی‌توان به راحتی از کنار حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش اولترا سونیک آن گذشت. همانطور که از اسم گوشی برمی‌آید، این دستگاه اولین موبایل سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G خواهد بود.

گلکسی S10 5G بسته به منطقه مکانی شما با هر دور پردازنده اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 ارایه می‌شود. 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، بدون پشتیبانی از درگاه میکرو اس‌دی، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه خواهد بود.

نسخه 5G گلکسی اس ۱۰

نسخه 5G گلکسی اس ۱۰

دوربین‌های به کار رفته در این گوشی را می‌توان نسخه‌های کامل دوربین‌های تعبیه شده در دیگر اعضای خانواده گلکسی S10 دانست. در پشت این گوشی شاهد حضور چهار دوربین و دو لرزش‌گیر اپتیکال هستیم. دوربین اصلی گوشی 12 مگاپیکسلی بوده و دارای قابلیت Dual Pixel AF و همچنین دو اپرچر 1.5f و 2.4f خواهد بود. دو دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با دو لرزش‌گیر اپتیکال از دیگر اعضای تیم دوربین دستگاه هستند. در نهایت به لنز 16 مگاپیکسلی اولترا واید دستگاه می‌رسیم که در همکاری با دیگر دوربین‌ها قابلیت‌هایی نظیر گرفتن تصاویر سه‌بعدی و فیلمبرداری با کیفیت 4K HDR10+ به ارمغان می‌آورد. دوربین اصلی سلفی 10 مگاپیکسلی گلکسی S10 5G نیز قابلیت فیلمبرداری 4K را خواهد داشت.

نسخه 5G گلکسی S10 دارای یک باتری نسبتا بزرگ 4500 میلی‌آمپری خواهد بود که اولین گوشی شرکت با قابلیت پشتیبانی از فناوری Super Fast Charging تا 25 وات محسوب می‌شود. فناوری‌های دیگری نظیر شارژ بی‌سیم نسخه 2.0 و همچنین Wireless PowerShare نیز که دستگاه را به یک پاوربانک برای استفاده دیگر دستگاه‌های پوشیدنی از شارژ آن تبدیل می‌کند، تعبیه شده است.

گواهینامه IP68، اسپیکرهای استریوی Dolby Atmos، پشتیبانی از Samsung DeX و بسیاری از ویژگی‌های دیگر به کار رفته در گوشی‌های گلکسی S10 از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون است. گفتنی است گلکسی S10 5G در بهار عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

تست دوربینش بیاد ببینیم چه جوریه،ولی خدایی اس 10 پلاس و نسخه 5G خیلی محشره و هیچ ایرادی نمیشه بهش گرفت مخصوصا طراحیش به دلم نشست و بهترین طراحی میدونمش.

MOAZEZ

کاش نسخه 1ترا هم داشت. انگار فقط نسخه 256gbداره.در کل فبلت عالیه

Amin

معزز و تعریف از سامسونگ؟!آخر دنیا شده فک کنم 😐😂

Pouya

من هنوز تو هنگم باورم نمیشه معزز باشه به جان خودم یه نفر اومده اکانت ساخته ب اسم معزز کامنت گزاشته ، معزز به من گفته بود برای نمایشگر اس 8 اکسپریا ایکسم کافیه یا دوربین زد 5 از اس 8 هم بهتره هر وقتم انتقاد میکردیم میگفت من خودم چشم دارم مقایسه کردم 😑

ahmad

به احتمال زیاد دوربینش میت 20 پرو رو شکست بده ولی پی 30 رو شک دارم در کل یکی از بهترین های بازار هست یک خبر هم اومده اونم اینکه تا 2020 30 شهر آمریکا به 5g مجهز میشن ولی بنظر من تا اواخر 2020 5g به درد نمیخوره چون هنوز خیلی راه داره

Milad7

برای مردم ایران خریدش بیشتر شبیه به رویا پردازیه 😅

MOAZEZ

برای این مردم همه چی شد رویا عزیزم. حتی خورد و خوراک روزانه. ملت دارن پای مرغ و نون و سیب زمینی زندگیشونو میگذرونن

Amir Hossein

قیمتش مشخص نشده هنوز؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)