حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ را ببینید: تماشای حسگراثرانگشت اولتراسونیک و باقی اجزا

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ هستند که توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از کنجکاوی های همیشگی درباره موبایل ها و یا دستگاه های فناوری طور ما این است که درون آن ها چه چیزی قرار دارد. اگر شما هم این کنجکاوی را دارید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کالبدشکافی گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ را ببینیم که شامل تماشای حسگراثرانگشت اولتراسونیک و باقی اجزا می شود.

کالبدشکافی گلکسی اس ۱۰ پلاس

کالبدشکافی گلکسی اس ۱۰

قسمتی از ویدیو که به نمایش حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس می پردازد را من به عنوان تصویر اصلی مطلب برای شما برش دادم.

همانطور که می بینید این حسگر اثرانگشت بسیار کوچک و متفاوت با حسگر اثرانگشت های اپتیکال موجود در دیگر دستگاه های مجهز به آن است. در حقیقت همانطور که می دانید از پایه نوع عملکرد آن ها متفاوت است.

هر چند نوار جداشدن این حسگر اثرانگشت رو شخص کالبدشکافی کننده (!) پیدا کرد اما مشخصا نمی توانست آن را از نمایشگر جدا کند. این لزوما موضوع نگران کننده ای نیست ولی در آینده باید مشخص شود که این حسگر بخشی از نمایشگر است و با آن تعویض می شود یا به صورت جداگانه می توان آن را تعویض کرد.

نظر شما درباره کیفیت ساخت گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس چیست؟ باید صبر کرد تا iFixit آن را بررسی کند و نظرش درباره سختی یا آسانی تعمیر دستگاه را مشخص کند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

احتمالا اثر انگشت با صفحه نمایشگر یکی نیست چون که اگه یکی بودن نمیتونست خوب قرارش بده و کار برای سامسونگ سخت‌تر می‌شد همچنین قیمتش میرفت بالا

chalton

http://uupload.ir/files/e8yl_samsungist-20190228-0001.jpg
فوق‌العاده،واقعا طرفدار هر برندی باشی اگه پول داشته باشی مجبورت میکته بخریش،شاهکاره شاهکار.

CAPCOM

جالب بود قطعات با کیفیت سامسونگ رو از داخل نشون داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)