حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Z5s با اسنپدراگون ۷۱۰ و بریدگی نمایشگر قطره طور معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، لنوو

لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) دستگاهی که شایعات متناقض زیادی پیرامون آن بود و حتی نمی توان به تیزرهای رسمی آن اعتماد کرد رسما معرفی شده و دوباره مهر تاییدی بر گزاره قبلی است. لنوو Z5s با اسنپدراگون ۷۱۰ و بریدگی نمایشگر قطره طور معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

لنوو Z5s

این لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) است و ما می خواهیم از اینجا بازش کنیم، جایی که بالاخره مطابق با تیزرهای رسمی است اما باطنا دلچسب نیست. لنوو Z5s با دوربین سه گانه معرفی شده است که ترکیب رزلوشن های ۱۶+۸+۵ مگاپیکسلی است. درباره مکانیسم این دوربین سه گانه هنوز صحبتی نشده است اما دوربین زاویه دید عریض دور از ذهن نیست. اما از دوربین که صحبت می شود مجبوریم به برویم به آن سمت لنوو زد ۵ اس که دوست نداشتیم آن را از آن جا باز کنیم!

بریدگی نمایشگر قطره طور لنوو Z5s

بریدگی نمایشگر قطره طور لنوو Z5s

در حالی که به صورت غیر رسمی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) با سوراخ نمایشگر دیده شد و به صورت رسمی تیزر بالا سمت راست را دیده بودیم، امام لنوو زد ۵ اس در حقیقت تصویر سمت چپی است! آه لنوو! چه می شود اگر تیزرهای رسمی ات قابل اتکا باشند و مثلا همین بریدگی نمایشگر قطره طور را تیزر می کردی؟

درباره دوربین صحبت می کردیم و دوربین سلفی لنوو زد ۵ اس (Lenovo Z5s) برابر ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. همچنان که در شایعات می شنیدیم لنوو زد ۵ اس با چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ یا همان اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه می شود، تیزر رسمی به ما می گفت که لنوو Z5s با چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ و اندروید ۹ عرضه خواهد شد و حالا حدس بزنید شاهد چه چیپستی هستیم؟ اسنپدراگون ۷۱۰ در قلب این دستگاه می تپد! هر چند این اتفاق خوبی است اما کسی هست که مرا یاری کند و فاز لنوو را با رسم شکل توضیح بدهد؟!

قیمت لنوو Z5s

قیمت لنوو Z5s

لنوو زد ۵ اس در انتخاب های ۴-۶۴، ۶-۶۴ و ۶-۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه رم و داخلی ارایه می شود که قیمت ها از ۲۰۲ دلار آغاز می شود. این قیمت خوبی است اما دستگاه آن چیزی نیست که در نگاه اول دیده می شود.

نسبت نمایشگر به بدنه لنوو Z5s برابر ۹۲.۶٪ است

نمایشگر لنوو Z5s اندازه ۶.۳ اینچی و رزلوشن FHD+ دارد که پنل از نوع IPS است. نسبت نمایشگر به بدنه لنوو Z5s برابر ۹۲.۶٪ است. باتری ۳۲۱۰ میلی آمپر و ضخامت دستگاه ۷.۸ میلی متر در نظر گرفته شده است. نظر شما درباره لنوو Z5s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

لنوو واقعا چرا سوراخ نمایشگر رو تیزر کرد ولی قیمتش و ایناش خوبه

vahid abedi

دستگاه خوبی هستش

چیپ اسنپ ۷۱۰واقعا یه چیز دیگست

فقط پشت دستگاه دقیقا p20 pro رو‌ به یاد ادم میندازه و‌به نظر من ایده دوربین ۳ گانه بخ اینصورت دوتایی و تکی رو از هواوی الهام گرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)