حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا ۴ را در تیزر رسمی ویدیویی ببینید

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4)‌ میان رده جذابی از هوآوی است که این روزها نگاه ها روی آن متمرکز شده و با آفتاب داغ شایعات، عطش کاربران برای اینکه محصول نهایی را ببینند، بیشتر شده است. امروز هوآوی یک تیزر ویدیویی برای نوا ۴ منتشر کرده که در ادامه با هم در ترنجی آن را خواهیم دید، با ما همراه باشید.

همانطور که در این تیزر کوتاه ویدیویی هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) می بینید، ابتدا که در آسمان و ستاره ها خیلی حریصانه به دنبال اطلاعاتی جزئی در این دستگاه با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی می گردیم و سپس در انتهای ویدیو خیلی واح و مبرهن هوآوی نوا ۴ را از نمای جلو می بینیم:

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

می دانیم که هوآوی نوا ۴ تاریخ ۲۶ آذرماه رسما معرفی خواهد شد و البته ما در یک شایعه دیگر قاب پشتی هوآوی نوا ۴ را هم دیده ایم، جایی که میزبان دوربین سه گانه با طراحی شبیه به هوآوی پی ۲۰ پرو است و البته حسگر اثرانگشت را نیز میزبانی می کند.

شایعات برای هوآوی بین چیپست کایرین ۷۱۰ و کایرین ۹۸۰ مردد هستند و هنوز مشخص نیست که کدام یک در قلب این میان رده لوکس خواهد تپید. اگر بر اساس تاریخ بخواهیم صحبت کنیم، هوآوی نوا ۳ با چیپست پرچمدار زمان خود یعنی کایرین ۹۷۰ ارایه شده و بر اساس آن نوا ۴ هم باید با کایرین ۹۸۰ ارایه شود. اگر این اتفاق رخ بدهد دیگر فقط باید منتظر قیمت Nova 4 بود، چون دستگاه وسوسه کننده ای به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی نوا ۴ قلب شما را به لرزه بیاندازد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

قیمت خوبی داشته باشه s9رو می فروشم می خرمش .

علی شیخ زاده

امیدوارم کرین ۹۸۰ باشه هرچند با این وضعیت دلار قلب من برای گوشی ۵۰ دلاری هم ب لرزه در نمیاد

amoosaeed

خشگله ..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)