حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی میزو ۱۶ اس بدون ناچ به همراه اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | میزو

گوشی موبایل میزو ۱۶ اس (Meizu 16s) پس از شایعاتی بالاخره رسما معرفی شد. این دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی و قابلیت‌هایی ویژه بازی دوستان رسما ارایه شده است و در ادامه با هم در ترنجی سایر مشخصات فنی و قیمت میزو ۱۶ اس را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

میزو سرانجام جدیدترین گوشی پرچمدار خودش٬ گوشی میزو ۱۶ اس را معرفی کرد. برجسته‌ترین قابلیت این گوشی نمایشگر ٬Super AMOLED تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه‌ای با بهره‌گیری از OIS است. طراحی منحصر به فرد این گوشی نیز از فناوری اتصال COF با گوشی‌های بزرگ گرد بهره می‌برد.

میزو ۱۶ اس

میزو ۱۶ اس

نمایشگر

در قاب جلویی میزو 16 اس یک نمایشگر 6.2 اینچی فول اچ دی پلاس با یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارد. میزو برای ارائه‌ی بالاترین کیفیت با کمترین اثر مخرب روی چشم کاربر٬ با سامسونگ همکاری‌هایی داشته است. این شرکت ادعا می‌کند٬ نمایشگر پرچمدار جدیدش می‌تواند 33 درصد نور آبی آسیب‌زا را فیلتر کرده و از نوردهی DC برای کاهش فشار چشم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی به لطف طراحی جذاب خود می‌تواند نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 91.53 درصدی را ارائه کند. این گوشی همچمین از اسپیکرهای استریو برای ارائه صدای همه‌جانبه در هنگام مشاهده‌ی فیلم برخوردار است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با پشتیبانی از +HDR و حالت پرتره نیز در قاب جلویی قرار دارد.

میزو ۱۶ اس

میزو ۱۶ اس

دوربین دوگانه میزو ۱۶ اس

در پشت٬ میزو 16 اس به دوربین دوگانه‌ای با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی f/1.7 و OIS با ساختار Quad Bayer و سنسور ثانویه 20 مگاپیکسلی f/2.6 برای عکاسی عریض مجهز است. این پیکربندی جدید به میزو اجازه داده تا حالت جدید “Super night view” را به سیستم دوربین گوشی بی‌افزاید که می‌تواند برای عکاسی شفاف و روشن در شرایط نوری کم٬ تا 8 عکس را در 1 عکس ادغام کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم دوربین٬ قابلیت کاهش نویز مالتی فریم است. میزو وعده داده است که این قابلیت‌های جدید را با به‌روزرسانی‌های نرم افزاری به گوشی‌های دیگر خود نیز ببرد.

مشخصات فنی

زیر قاب گوشی٬ تراشه‌ی اسنپدراگون 855 با 6 یا 8 گیگ رم DDR4X قرار دارد و حافظه‌ای بین 128 تا 256 گیگ نیز در اخیتار شما قرار خواهد داشت. ظرفیت باتری این گوشی 3600 میلی‌آمپر ساعت است و می‌تواند با فناوری شارژ سریع 24 وات٬ تنها در 30 دقیقه از 0 به 60 درصد شارژ برسد. به لطف بهینه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی٬ میزو ادعا می‌کند کاربران می‌توانند تا 6 ساعت مدام بازی کرده یا 14 ساعت به تماشای فیلم بپردازند. ضخامت این گوشی نیز تنها 7.6 میلی‌متر است.

در بخش نرم افزاری میزو 16 اس رابط کاربری Flyme 7.3 بر پایه‌ی اندروید پای قرار دارد که رابط کاربری روانی را با اجرای سریع اپلیکیشن‌ها به ارمغان میاورد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به جی پی اس با فرکانس دوگانه٬ بلوتوث 5 و ان اف سی اشاره کرد. میزو با حالت جدید Hyper Gaming هدیه‌ی خوبی را به گیمرها خواهد داد. این حالت می‌تواند عملکرد گرافیکی روان‌تری را با مصرف کمتر در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت همچنین یک موتور ویبره mEngine 3.0 را نیز برای لرزش‌های جذاب و طبیعی در حین بازی به گوشی خود افزوده است.

قیمت میزو ۱۶ اس

میزو ۱۶ اس در سه رنگ مشکی٬ سفید و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی این گوشی با قیمت 475 دلار عرضه خواهد شد٬ در حالی که مدلی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه با 520 دلار و مدلی با همین میزان رم و 256 گیگ حافظه نیز با قیمت 595 دلار از چند روز دیگر به فروش خواهد رسید.

نظر شما درباره میزو ۱۶ اس چیست؟‌ فکر می کنید با قیمت پایه ۴۷۵ دلار می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

یکم گرونه نسبت به می ۹ و زد۶

ramin123

نسبت به mi 9، تو نسخه ی پایه 64 گیگ حافظه بیشتر داره، اسپیکر استریو و لرزشگیر اپتیکال برا دوربین بیشتر داره

m.b

میزو هیچوقت به شیائومی نرسیده…
از کیفیت قطعات و نوآوری بگیر تا آپدیت دهی و رابط کاربری…

nima.1987

لنوو z6 پرو بهتره قیمتش 🤔

Shiral

عالیه اما لنوو بهتره همین طور رینو ۱۰ زوم

Shiral

خوب شد پول نداشتم می ۹ بخرم منتظر رینو ۱۰ زوم و وان پلاس میمونم رقبای سختی داره شیامی حداقل برای ما که قدرت خرید بالایی نداریم اما دوست داریم پرچمدار. بروز داشته باشبم

m.b

اونا همیشه گرونتر هستن…
الان mi 9 حباب قیمتش از بین رفته حالا حساب کن وانپلاس که همینطوری تو بازار جهانی گرونتر که هست بیاد ایران حباب هم بگیره…
😅

Shiral

بله دقیقا درسته.همیشه ما ایرانی شش ماهی باید صبر کنیم حباب بترکه…بعد چشم باز میکنیم میبینیم دلار حباب داره😂😂😂

mega08

باتری های میزو به شدت بی کیفیتن متاسفانه

UnderTaker

متاسفانه میزوها از لحاظ پشتیبانی فوق العاده بد هستن، مخصوصا نسخه گلوبالشون.
اینم لینک خبری که گیزموچاینا منتشر کرده از آپدیت دهی بد گوشی های میزو از زبون کاربران و شکایت اونها بابت این موضوع و بی اهمیتی میزو نسبت به این مسئله.
کامنت هایی که زیر این مطلب هم کاربران گذاشتن، جالبه

https://www.gizmochina.com/2019/04/08/meizu-global-users-complain-over-lack-of-software-support/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)