حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

گزارشی که ساعاتی پیش لو رفته است نشان می‌دهد که وان پلاس نیز قصد دارد نسخه بعدی از گوشی‌های پرچمدار خود را همراه با یک دوربین قدرتمند سه‌گانه روانه بازار کند. همچنین گفته می شود وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro)

هواوی و سامسونگ چندی پیش نسل جدید از گوشی‌های پرچمدار خود را همراه با یک دوربین اصلی سه‌گانه معرفی کردند و شاهد حضور دوربین‌های قدرتمندی در گوشی‌های گلکسی اس 10 و P30 بودیم. همچنین به تازگی اطلاعاتی در دسترس قرار گرفته است که گوشی‌های آیفون جدید امسال نیز قرار است به این دوربین‌های سه‌گانه قدرتمند مجهز شوند. اما امروز گزارشی در دسترس قرار گرفت که نشان می‌دهد وان پلاس نیز قصد دارد برای عقب نماندن از این قافله حداقل یکی از گوشی‌های پرچمدار امسال خود را به دوربین سه‌گانه مجهز کند.

چند هفته پیش بود که اطلاعات جدیدی در مورد گوشی‌های امسال وان پلاس منتشر شد که نشان می‌داد این شرکت در نظر دارد در سال جاری میلادی برای اولین بار سه اسمارت فون مختلف را تولید و روانه بازار کند. براساس این اطلاعات فعلاً در روزهای آینده دو گوشی هوشمند با عناوین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو معرفی خواهد شد و در اواخر سال 2019 نیز باید منتظر معرفی گوشی پرچمدار دیگری از سوی این شرکت باشیم.

اما گزارشی که امروز منتشر شد اطلاعات جدیدی در مورد دوربین موجود در نسخه قدرتمندتر از پرچمدارهای امسال وان پلاس منتشر می‌کند. براساس این اطلاعات گوشی وان پلاس 7 پرو، قرار است دارای یک دوربین سه‌گانه باشد و یک سنسور قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان حسگر اصلی این دوربین مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دو سنسور دیگر نیز در کنار این حسگر اصلی، زاویه دید وسیع و بزرگ‌نمایی اپتیکی را فراهم می‌کنند.

سنسور قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی وان پلاس ۷ پرو

در بخش دیگری از این گزارش جدید آمده است که سنسور با زاویه دید بالا دارای وضوح 16 مگاپیکسلی است و از گشادگی دیافراگم F/2.2 بهره می‌برد. سنسور Telephoto نیز از وضوح 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و با گشادگی F/2.4 خود امکان بزرگ‌نمایی اپتیکی سه مرحله‌ای را فراهم می‌کند.

گفته می‌شود در کنار این دوربین سه‌گانه، شاهد حضور یک نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 2340 پیکسلی، تراشه اسنپدراگون 855، هشت یا 12 گیگابایت حافظه رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و سیستم عامل اندروید Pie، دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون را تشکیل خواهند داد. گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که نمایشگر این گوشی دارای نرخ بروزرسانی 90 هرتز است و به این ترتیب برای اجرای بازی‌ها بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود.

تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷ دو روز دیگر مشخص می شود

طبق اطلاعات در دسترس دوربین سلفی گوشی وان پلاس 7 نیز قرار است توسط یک سنسور 16 مگاپیکسلی پشتیبانی شود که برای جهش به بیرون از بدنه این اسمارت فون از یک موتور بهره می‌گیرد.

ممکن است حضور این قابلیت‌های عالی در گوشی‌های وان پلاس 7 سبب شود که دیگر شاهد اختصاص یک قیمت مناسب برای آن‌ها نباشیم. به نظر می‌رسد هدف وان پلاس از عرضه سه گوشی هوشمند در سال جاری، عرضه محصولات مختلف در بازه‌های قیمتی متعدد است. به این ترتیب هر دسته از کاربران می‌توانند بنا به نیازهای خود نسخه مناسبی از این اسمارت فون را تهیه کنند.

روز گذشته مدیرعامل شرکت وان پلاس اعلام کرد که زمان رونمایی از دو گوشی وان پلاس 7 و 7 پرو را در تاریخ 23 آوریل (سه اردیبهشت) اعلام خواهد کرد. گفته می‌شود مراسم رونمایی از این گوشی‌های هوشمند قرار است در تاریخ 14 می (24 اردیبهشت) برگزار شود. ممکن است در این مراسم شاهد رونمایی از نسخه 5G از این گوشی‌ها نیز باشیم.

نظر شما درباره وان پلاس ۷ پرو احتمالی چیست؟ به نظر می رسد اولین پرچمدار ۴۸ مگاپیکسلی که بازارهای غربی راه پیدا کرد را خواهیم دید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sir_HiraD

عشق وان‌پلاس :))
گوشی فقط خودش
قاتل پرچمداران خودشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)