حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 7T نسخه 5G با قیمت ۱۰۰ دلار گران تر ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

از ترندهای سال ۲۰۱۹ می توان به شبکه 5G اشاره کرد. در ترنجی خواندیم که کوالکام انتظار دارد حداقل دو موبایل 5G در سال ۲۰۱۹ عرضه شود و مشخصا این انتظار مربوط به مشتریان خودش است که هوآوی، سامسونگ و‌ اپل در آن لیست نیستند. در همان کنفرانس کوالکام اعلام شد که موبایل 5G وان پلاس سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. امروز خبر می رسد که وان پلاس 7T نسخه 5G با قیمت ۱۰۰ دلار گران تر ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شاید بپرسید چرا وان پلاس 7T و وان پلاس 7 نه؟ چون وان پلاس طبق عادت هر سال دو پرچمدار معرفی می کند و مدل T نیمه دوم سال عرضه می شود. با توجه به اینکه گفته شده‌ اولین موبایل 5G این شرکت احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه شود پس با توجه به روال فعلی نام گذاری باید گفت که احتمالا وان پلاس 7T نسخه 5G دارد.

موبایل ها در سال ۲۰۱۷ آغاز به گران تر شدن کردند و از رده قیمتی ۷۰۰ دلار برای پرچمدار به ۱۰۰۰ دلار و فراتر از آن پا گذاشتند. آغاز کننده این حرکت را می توان اپل دانست. سال ۲۰۱۹ با ارایه دستگاه های منعطف و 5G به نظر می رسد که حتی این قیمت بیشتر از قبل هم خواهند شد. طبق گزارش ها قیمت موبایل منعطف سامسونگ برابر ۱۷۷۰ دلار خواهد بود. 

همچنین با ارایه موبایل های 5G انتظار داریم قیمت بالاتری را هم تجربه کنیم. این است که گفته می شود وان پلاس 7T نسخه 5G با قیمت ۱۰۰ دلار گران تر ارایه می شود. به هر حال ۱۰۰ دلار گران تر از ۵۲۹ دلار فعلی می شود ۶۲۹ دلار، البته اگر قیمت وان پلاس ۷ هم همین مبلغ بماند که ۱۰۰ دلار بالاتر آن بشود ۶۲۹ دلار!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ۱۰۰ دلار گران تر برای نسخه 5G می ارزد؟ البته عموما توصیه می شود نسل اول فناوری های نو را نخرید، همچنین که هنوز پوشش سراسری آن در دسترس نیست.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تازه 6t اومده! اینا رفتن سراغ شایعات 2 نسل بعد :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)