حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل 5G وان پلاس سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

در ترنجی خواندیم که کوالکام انتظار دارد حداقل دو موبایل 5G در سال ۲۰۱۹ عرضه شود و جالب اینکه در کنفرانس آن ها مدیر وان پلاس روی استیج آمد و گفت که موبایل 5G وان پلاس سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اجازه بدهید یک بار دیگر به لیست شرکتهای همکاری کننده با کوالکام برای ارائه موبایل 5G نگاه کنیم:

شرکا کوالکام برای شبکه 5G

شرکا کوالکام برای شبکه 5G

در این لیست نام های بزرگی چون سونی، اچ تی سی، موتورولا و حتی hmd که حالا صاحب نوکیا است را می بینیم. از طرف دیگر نامهای چینی که این روزها پیشروی صنعت موبایل شده‌اند نیز در این لیست وجود دارد، برای مثال اوپو، وان‌پلاس، شیائومی و ویوو در این لیست دیده می شود. دوباره یادآوری می‌کنیم که کوالکام عنوان کرد انتظار دارد دو موبایل 5G در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. شاید برای شما جالب باشد که یکی از این دو موبایل متعلق به یک شرکت چینی بوده و آن شرکت وان پلاس است.

اولین موبایل 5G وان پلاس باید OnePlus 7T نام بگیرد

با حضور موسسه وان پلاس آقای Carl Pei روی سن کنفرانس کوالکام رسماً عنوان شد که این برند از تولید کننده های موبایل 5G در سال ۲۰۱۹ خواهد بود و در زمره اولین تولید کننده ها قرار می گیرد، هرچند شاید اولین تولید کننده نباشد. خب با یک حساب سرانگشتی این به ما می‌گوید که احتمالاً وان پلاس دومین برند ارائه کننده موبایل 5G است و موبایل آنها نیمه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. همان طور که حدس زدید اگر نامگذاری وان پلاس به همین شیوه فعلی ادامه پیدا کند اولین موبایل 5G وان پلاس باید OnePlus 7T نام بگیرد. در حال حاضر آنها در تکاپوی برگزاری مراسم معرفی وان پلاس ۶ تی (OnePlus 6T) برای تاریخ ۷ آبان هستند.

نظر شما چیست؟ منتظر موبایل های 5G هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

صنعت موبایل حداقل در اکوسیستم اندروید تقریبا داره توسط شرکت های چینی بلعیده میشه

علی شیخ زاده

اونا علاوه بر رقابت با برند های جهانی باید با برند های داخلی هم رقابت کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)