حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندورید ۱۲ سری وان پلاس ۷ رسما ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، وان‌پلاس

وان پلاس زمانی یکی از برندهای بسیار چالاک در ارایه آپدیت بود. همچنان هم با توجه به کم تعداد بودن موبایل‌های ساخته شده توسط این برند، مدیریت ارایه آپدیت بهتر انجام می‌شود. سری OnePlus 7 حدود ۳ سال پیش رسما رونمایی شدند و حالا خبر خوبی برای شما داریم. امروز آپدیت اندورید ۱۲ سری وان پلاس ۷ رسما ارایه شده است. این سری شامل ۴ عضو می شود.

آپدیت اندورید ۱۲ سری وان پلاس ۷

گوگل تقریباً دو ماه پیش اندروید 13 را منتشر نمود. امروز OnePlus یک آپدیت جدید اندروید را برای دستگاه‌های زیر ارایه کرده است:

  1. ۱- وان پلاس ۷
  2. ۲- وان پلاس ۷ پرو
  3. ۳- وان پلاس 7T
  4. ۴- وان پلاس 7T Pro

این آپدیت جدید اندروید البته آپدیت اندروید ۱۳ نیست بلکه آپدیت اندروید ۱۲ است. هر چند که در بهبوهه ارایه Android 13 دریافت آپدیت Android 12 خیلی خوشایند نیست اما باز هم دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

این شرکت چینی چند هفته پیش عرضه آزمایشی اندروید 12 را برای چهار گوشی مذکور آغاز کرد. امروز کاربرانی که بخشی از این فرآیند بودند شروع به دریافت به‌روزرسانی نهایی کرده‌اند. این بدان معناست که افرادی که در گروه بتا نبودند باید در روزها و هفته های آینده آپدیت اندروید 12 را دریافت کنند.

آپدیت وان پلاس ۷

آپدیت وان پلاس ۷

این بیلد دارای ورژن H.28 برای OnePlus 7 و 7 Pro و ورژن F.16 برای OnePlus 7T و 7T Pro است. به‌روزرسانی مذکور با وصله امنیتی آگوست 2022 ارائه می‌شود که مربوط به ۲ ماه پیش می شود و خیلی جذاب نیست.

آپدیت جدید به‌عنوان OxygenOS 12.1 عرضه می‌شود و ارائه‌دهنده یک بازنگری کامل بصری برای این گوشی‌ها است. این بازنگری‌ها شامل تعداد زیادی تغییر جدید از جمله حالت تاریک سه سطحی، طراحی جدید جدید برای کارت‌ها، موتور باتری هوشمند جدید که از الگوریتم‌های جدید استفاده می‌کند، افزایش عمر باتری، آیکون‌های جدید، بهینه سازی کلی نمایش متن و رنگ در سراسر سیستم، پشتیبانی از مسدود کردن هرزنامه MMS و تثبیت کننده فریم‌ریت End-to-End HyperBoost برای بازی ها.

قابلیت Work Life Balance اکنون برای همه کاربران در دسترس است، از جمله جابه‌جایی سریع بین Work و Life با کلید تنظیمات سریع و همچنین پشتیبانی از تعویض خودکار این حالت بر اساس مکان‌های خاص و شبکه Wi-Fi یا زمان وجود دارد.

گالری اکنون به شما امکان می‌دهد زوم دو انگشتی در حالت‌های نمایش مختلف قرار بگیرید، در حالی که Canvas AOD تم‌های جدیدی از جمله خطوط و رنگ‌ها، قلم‌ها و طراحی‌های جدید را دارد. همچنین این آپدیت تشخیص چهره بهبود یافته را ارایه می کند.

شما از اعضای خانواده وان پلاس ۷ دستگاهی دارید؟ به زودی این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)