حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا هوآوی پی ۳۰ با سوراخ نمایشگر طراحی شود

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، هواوی

بدون شک سال ۲۰۱۸ با الگوپذیری های بی جا و به جا از آیفون X که نیمه دوم سال ۲۰۱۷ معرفی شد یا اسنشال فونی که پیش از آن معرفی شده بود، سال بریدگی نمایشگر بود. سال ۲۰۱۹ بدون شک همچنان سالی است که نمایشگرها برای کم حاشیه تر بودن زائده هایی برای قرار دادن موارد حیاتی روی فریم جلویی دستگاه دارند. دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با “سوراخ نمایشگر” به عنوان اولین موبایل تمام صفحه سامسونگ معرفی می شود و پریشب هم سامسونگ با نمایشگرهای Infinity V، Infinity U و Infinity O تسلیم ناچ شد. امروز اما خبر می رسد که احتمالا هوآوی پی ۳۰ با سوراخ نمایشگر طراحی شود و این حدس بر اساس یک حق اختراع است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نه فقط سامسونگ بلکه ایسوس با زنفون ۶ با سوراخ نمایشگر یا ناچ متفاوت و جمع و جور یا حتی همین هوآوی میت ۲۰ با بریدگی نمایشگر قطره ای خود به نوعی تصویری از تغییر در مدل بریدگی نمایشگر هستند که سال ۲۰۱۹ شاهد آن خواهیم بود.

پتنت هوآوی

پتنت هوآوی

در پتنت جدید از هوآوی ایده ای می بینیم که کمی عجیب است. آن ها سوراخ نمایشگر یا بریدگی نمایشگر کوچک را در این طرح برای بلندگوی مکالمه در نظر گرفته اند که خب تا کنون حداقل دو راه ویژه برای انتقال بلندگو به لبه ها وجود دارد. یک قرار دادن آن روی لبه شیشه و فلز و دو بلندگوی یکپارچه با نمایشگر اما شاید آن ها واقعا انطور ترجیح می دهند! اما پرسش ایجاست که اگر اینطور ترجیح می دهند پس دوربین سلفی را در این طرح کجا قرار خواهند داد!

برخی معتقدند که این پتنت متعلق به هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) می تواند باشد و روی قاب پشتی نیز انتظار دوبین سه گانه با طراحی متفاوت اما سخت افزار مشابه با هوآوی میت ۲۰ پرو را دارند! به هر حال این یک پتنت است که هر چند شخصا من فکر نمی کنم هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) به این شکل باشد. نظر شما چیست؟ احتمالا تغییر بریدگی نمایشگر در نسل بعدی پرچمدارهای هوآوی را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

اشغالی دیگر از چتاوی

کهکشان

اینبار نمره دگزو هواوی چ طول کشید

Shiral

بعیده عملی باشه مگر نمایشگر پشت داشته باشند

Shiral

اگرم عملی بشه قیمتش احتمالا نجومیه حتی بالاتر از موبایل تاشو سامی

CAPCOM

واقعا احمقانست اما قول میدم ایجور نمیشه این غولهای بیچاره مشکلشون دوربینه که ناچ میذارن حالا بیان بخاطره یک بلندگو که میشه راحت مخفیش کرد بریدگی یاناچ بذارن این اصلا عملی نمیشه قول میدم

ali

خدایی وقتی چیزی از تکنولوژی نمی دونی چرا حرف مفد می زنی که خودت رو مسخره خاص و عام کنی می شه بلند گو مکالمه نداشته باشه ولی صدای گوشی در این حالت خیلی ضعیف می شه مثل گوشی mi mixاین کوشی اصلا بلند گو مکالمه نداره(شیائومی در این بخش از فناوری پیزوالکتریک بهره برده است که با استفاده از مجموعه‌ای از عملکردها مانند ارتعاش سرامیک و تبدیل دیجیتال به آنالوگ یا همان DAC صدا را به نوعی با ارتعاش تولید می‌کنندفناوری ای که احتمالا درs10هم استفاده می شود این فناوری شکست خورده که شیاعومی به دلیل نارضایتی مشتریان از کیفیت صدای mimixدیگر از ان درگوشی دیگری استفاده نکرد چون صدای مکالمه بسیار ضعیف می شد شاید اولین نقطه ضعف سامسونگ s10هم باشد اگر طبق شایعات سامسونگ از این فناوری شکست خورده استفاده کند.)

کهکشان

داداش این فن آوری شکست نخورده ! فقط کامل نشده ، شاید با اس ۱۰ کامل بشه

BeFair

چرا خب اسپیکر آخه؟! دوربین مهمه

علی شیخ زاده

احمقانست?

چی میگه این هوآوی خدایی؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)