حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 9 512 گیگابایت ارزان ترین موبایل 512 گیگابایتی موجود است

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ

ارزشمند بودن یا نبودن یک کالا را می توان در مقایسه با رقبای آن دریافت. هم اکنون که این مطلب را می خوانید تنها 4 موبایل در دنیا از حافظه داخلی 512 گیگابایتی پشتیبانی می کنند و در مقایسه در این گروه متوجه می شویم که گلکسی نوت 9 512 گیگابایتی ارزان ترین موبایل 512 گیگابایتی موجود است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قیمت گلکسی نوت 9 512 گیگابایت

قیمت گلکسی نوت 9 512 گیگابایت

همانطور که در جدول بالا می بینید، سه گزینه دیگر به جز گلکسی نوت 9 مربوط به هوآوی، اوپو و ایسوس است. موبایل های هوآوی و اوپو در نسخه های خاص حافظه داخلی 512 گیگابایتی دارند و قیمت بسیار بالای آن ها باعث می شود که دست نیافتنی به نظر برسند. هوآوی با حافظه رم 6 گیگابایتی قیمت 2500 دلاری دارد در حالی که سه گزینه دیگر حافظه رم 8 گیگابایتی دارند.

اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن که قبلا در ترنجی قیمتی 1970 دلاری را برای آن خوانده بودیم در این لیست با قیمت 1500 دلار ظاهر شده اما شارژر 50 واتی و طراحی ویژه لامبورگینی می تواند قیمتش را تا حدی قابل تحمل کند، هر چند همچنان از قیمت 1250 دلاری گلکسی نوت 9 512 گیگابایتی گران تر است.

در حقیقت گلکسی نوت 9 512 گیگابایتی با قیمت 1250 دلار می تواند ارزان ترین موبایل 512 گیگابایتی جهان باشد که می تواند با کارت حافظه جانبی 512 گیگابایتی به مجموع 1 ترابایت حافظه برسد، حتی بیشتر از خیلی از لپتاپ ها! هر چند هنوز شرکتی کارت حافظه 512 گیگابایتی معرفی نکرده و سامسونگ قرار است اولین آن را در حدود قیمتی 300 دلاری معرفی کند!

قیمت گلکسی نوت 9 ارزان تر از آیفون X خواهد بود

همچنین در مقایسه با آیفون X اگر به بازارهایی خارج از امریکا نگاه کنیم، قیمت گلکسی نوت 9 ارزان تر از آیفون X خواهد بود! به جدول زیر نگاه کنید:

مقایسه قیمت گلکسی نوت 9 با آیفون X

مقایسه قیمت گلکسی نوت 9 با آیفون X

البته اگر بخواهیم فقط به بازار امریکا نگاه کنیم، قیمت گلکسی نوت 9 حتی گران تر از آیفون X خواهد بود. هر چند باید توجه داشته باشید که انتخاب های گلکسی نوت 9 دو برابر آیفون X به شما حافظه داخلی می دهند! به یاد داشته باشید که با ارایه آیفون های 2018 اصلا بعید نیست که شاهد آیفون های 512 گیگابایتی هم باشیم اما به نظر نمی رسد اپل آنقدر سخاوتمند باشد که آیفون 512 گیگابایتی خود هم قیمت یا حتی ارزان تر از سامسونگ بفروشد!

نظر شما درباره قیمت گذاری گلکسی نوت 9 چیست؟ به فکر خرید نسخه 512 گیگابایتی آن هستید؟!

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

با این قیمت و وضعیت اقتصادی ایران ۵۱۲ که هیچ به فکر خرید نسخه ۱۲ گیگابایتی هم نمیتونیم باشیم

REZA

دیگه گوشی نمیشه خرید حالا ارزون تر از اونام باشه بازم زیاد فرقب نمیکنه قیمتا رو که چن روز پیش نگاه کردم گوشیم و محکم گرفتم!خرابیش کمر ادم و میشکونه!!

کهکشان

درود به شرفت آقای عطایی با این پست خیلی ناگفته هارو گفتی

حالا من میام میگم هیچ شرکتی به اندازه سامسونگ سخاوتمند نیست یه عده بهشون برمیخوره !

بخدا قسم هیچ کجای دنیا گوشی به لوکسی و کیفیت و کامل بودن نوت ۹ با این قیمت پیدا نمیکنید ، سامسونگ حاشیه سودو بشدت کم کرده و این از شرافتشه که چشم به جیب مشتری ندوخته درود بر سامسونگ

Naranj

به همراه هدفون AKG و قلم هوشمند
و همه رابط ها

Phanosesabz

قسم الکی نخور مگه این گوشی پرواز می کنه که با این قیمت میرزه این کجاش کامله حتی وان پلاس 6 هم ارزشش از این بیشتره

بازی فورتنایت ۲ به معنای واقعی کلمه آشغاله.
از ابتدا که ف شکن میخواد. چه وقتی میخوای از فروشگاه سامسونگ دانلودش کنی، چه وقتی که میخوای از خود اپیک گیم دانلود کنی. به سختی از خود اپیک گیم دانلودش کردم. فایل نصب بازی اومد روی گوشی. بعدش فایل نصب بازی رو زدم تا بتونه فایل خود بازی رو نصب کنه روی گوشی. همچنان ف شکن میخواست و حدود ۱۷۰ مگابایت دانلود کرد. انقدر سرورهاش بد و ضعیفه که اولا سرعت دانلودش خیلی بده و در ثانی اگر فقط یک لحظه ف شکن قطع بشن، سریعا پیغام خطا میده. وقتی ف شکن رو وصل میکنی، دوباره میره از اول. با سه مدل ف شکن پولی و غیرپولی تست کردم. نهایتا با کلی بدبختی این ۱۷۰ مگابایت دانلود شد. نزدیک ۱۰ بار قطع شد و رفت از اول. یعنی اگر روی ۹۹٪ هم یک‌ لحظه قطع بشه، میره اول. تازه این قسمت خوب ماجرا بود. بعد از نصب فایل اجرای بازی، ازت میخواد که ۱.۸۸ گیگابایت دانلود کنه. اینجا هم همچنان ف شکن میخواد. اگر در کل زمان دانلود این ۱.۸۸ گیگابایت، فقط یک لحظه ف شکن قطع بشه، دوباره میره از اول! باید موقع دانلود دیتا هم همچنان روی صفحه باشه این بازی، اگر یک لحظه دکمه پاور گوشی رو بزنی یا بخوای با اپلیکیشن دیگری کار کنی یا حتی تلفنت زنگ بخوره، همه عملیات دانلود صفر میشه.

راستش منم اعصابش رو ندارم که بخوام ۱.۸۸ گیگابایت رو با ف شکن دانلود کنم و اگر روی ۹۹٪ قطع شد، دوباره از صفر شروع کنم.

من قبلا بازی های دیگری هم نصب کردم. اونها اینجوری نبودن. زمانی که نت قطع میشد، دوباره از اونجایی که قطع شده بود، شروع میکرد به ادامه دانلود. وقتی یک بازی از اول اینقدر آشغال شروع میکنه به دانلود دیتا، معلومه مابقیش چه کوفتیه!

گرافیکش هم اصلا چیز مالی نیست. در حد پلی استیشن یک هست به نظرم. این بحث بازی انحصاری برای سامسونگ هم همش تبلیغات بود. سایت همسایه نوشته که این بازی فقط ۳ روز در انحصار سامسونگ هست، نه ۳۰ روز. یعنی تا چند روز دیگه بقیه هم میتونن نسخه عمومیش رو دانلود و نصب کنن.

من که از خیرش گذشتم. فایده نداره…

دکتر رسول آریان

کجا ادامه میده مرد مومن؟ اعصابم خراب شد سر دانلودش. یک لحظه قطع بشه ف شکن، دانلود صفر میشه میره اول. میخوای برات فیلم بگیرم از دانلودش بفرستم به تلگر.ام؟ ریخت بهم اعصابم رو…

نمیدونم چه کوفتیه. فایل نصبش زده نسخه ۲.۰.۲
خودت اجراش کردی اینو؟

Naranj

اقای اریان این سبک بازیها گرافیکش باید همینجوری باشه.ضمنا مدت انحصاریش بیشتر هست و فقط برای گلکسی اس 7 تا نوت9

دکتر رسول آریان

برو سایت همسایه بخون. نوشته ۱۲ اوت نسخه عمومیش برای بقیه هم میاد.

Phanosesabz

این سایت همسایه که یه سریا به اشتباه می گن چیه اصلا مگه سایت همسایه داریم!

Amin

مرسی که گفتی حاجی.
منم پیگیرش نخواهم شد.

قیمت سامسونگ با توجه میزان حافظه خوبه، ولی بهتر بود نسخه ۶۴ گیگابایت هم تولید میکرد تا یک نوت ۹ حدود ۹۰۰ دلاری هم وجود داشت. اگر نوت ۹ نسخه ۶۴ گیگ‌ داشت، میشد برای خرید در ایران تا حدی بهش فکر کرد، اما الان که مموری ۱۲۸ گذاشته و قیمت رو ۱۰۰۰ دلاری کرده، در کشور ما خریدش واقعا سخت میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)