حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند ایکس لامبورگینی با قیمت 2000 دلار و شارژ شدن تنها در 35 دقیقه عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اوپو

گاهی شگفتی از بخشی آغاز می شود که انتظارش را ندارید و شایعات طولانی سالانه درباره آن ها نخوانده اید! البته اگر کمی هوشمندتر بازار را بررسی کنید می بینید که چینی ها قطعا برنامه های بزرگی دارند و برندهای این کشور تک تک صف شده اند تا برترین های خود را در گوش جهان بترکانند. نوبت بعدی برای میزو (Meizu) است اما فعلا اجازه بدهید با متفاوت ترین موبایل این سال ها که در نسخه ای متفاوت تر هم عرضه شده، بیشتر آشنا شویم. اوپو فایند ایکس لامبورگینی با قیمت 2000 دلار و شارژ شدن تنها در 35 دقیقه عرضه می شود و در ادامه آن را با هم خواهیم دید.

اوپو فایند ایکس لامبورگینی

اوپو فایند ایکس لامبورگینی

این بسته بندی ویژه مشکی نارنجی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) بوده که واقعا خاص و دلربا ظاهر شده است. اوپو فایند ایکس خاموش شبیه به حتی گلکسی اس 9 پلاس است و مشکی بودنش یک موبایل ساده و یکدست را تداعی می کند. اگر از این ظواهر دنیوی بگذریم می رسیم به آن شارژری که لوگو لامبورگینی روی آن نقش بسته است. این شارژر خیلی اهمیت دارد چرا که اوپو با آن می تواند باتری 3400 میلی آمپری (330 میلی آمپر کمتر از مدل عادی) فایند ایکس لامبورگینی را تنها در 35 دقیقه شارژ کند! بله، 35 دقیقه یعنی شاید در مدت یک ناهار خوردن!

شارژر 50 واتی اوپو فایند ایکس لامبورگینی فوق العاده است

Super VOOC charge

Super VOOC charge

دلیل این سرعت شارژ شدن اوپو فایند ایکس لامبورگینی را می توان قدرت 50 واتی (10 ولت 5 آمپری) آن دانست. حقیقتا این کمی نگران کننده است و امیدواریم موارد امینتی و طول عمر باتری در دراز مدت مدت نظر باشد.

به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید، که عنوان می شود قاب پشتی مدل لامبورگینی از فیبرکربن است که البته من فکر می کنم مثل نسخه اونجرز وان پلاس 6 زیر شیشه باشد. لوگو لامبورگینی نیز روی قاب پشتی که بدون هیچ برآمدگی یا زائده ای طراحی شده است، واقعا خود را به خوبی جدا کرده و تنها برآمدگی دلچسب آن است.

اوپو فایند ایکس لامبورگینی

اوپو فایند ایکس لامبورگینی

این اما نمای کلی دستگاه از جلو و پشت است. بدون تعصب اگر بخواهیم بگوییم این همه زیبایی شاید فقط به خاطر قیمت نزدیک به 2000 دلاری (دقیقا 1970 دلار) از دست من به شخصه دور بماند. خب از یاد نبرید که این نسخه ویژه حافظه داخلی 512 گیگابایتی هم دارد و اوپو دومین شرکت پس از هوآوی خواهد بود که موبایل با حافظه داخلی نیم ترابایتی به فروش می رساند! البته این همه زیبایی باید گفت که دوربین هم موضوع مهمی است، رابط کاربری نیز خیلی اهمیت دارد اما واقعا اینکه نظر ما نسبت به یک موبایل چینی اینقدر مثبت باشد، برای خودمان تعجب برانگیز است.

نظر شما درباره اوپو فایند ایکس لامبورگینی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir026

35 دقیقه عرضه میشود یا 35 دقیقه شارژ میشود!!؟؟

Amir026

ببخشید،من بد خوندم

Quality

البته اوپو با بقیه برند های چینی هم خیلی نباید مقایسه بشه چون تقریبا میشه گفت اولین پرچمدار های چینی رو اوپو زده و البته چند سال فکر کنم دیگه پرچمدار نزدن

اما صرفا جهت اطلاع دوستان oppo find 7 که نیمه اول 2014 معرفی شد تقریبا همزمان با پرچمدار هایی مثل S5، Z2 و….
اولین گوشی جهان با صفحه QHD بود و الجی بعد از اوپو در G3 از صفحه QHD استفاده کرد که جالبه واقعا

Find X هم واقعا فوق‌العاده است از هر لحاظ
از طراحی و رنگ خیلی جالب و جذابش گرفته تا مکانیزم جالب دوربین و حاشیه های خیلی باریکش
فقط درباره کیفیت عکس هاش شاید نشه بهترین دونستش ولی بظر کیفیت مناسبی باید داشته باشه

ولی یک چیزی که در طراحی این گوشی واسم جالب بود اینه که باقی شرکت ها هم اگر دوربین اصلیشون رو در اکثر اوقات مخفی بکنن دیگه چند دوربینه شدن ظاهر گوشی رو زشت نمیکنه که راهکار جالبیه

User

آقا تبریک سایت بالاخره رفع فیلتر شد همین الان با اینترنت آسیاتک برا من باز کرد

علی شیخ زاده

محشره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)