حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی A 2019 با نام های Galaxy A10, A30, A50, A70 و A90 ارایه خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که خانواده میان رده های لوکس سامسونگ به با نام Galaxy A انتهای سال 2014 و پس از افتضاح طراحی گلکسی اس 5 پلاستیکی با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه شدند، امسال شاهد یک تغییر در نام گذاری و راهبرد بودند. حالا این خانواده با نام های گلکسی A8، گلکسی A8+، گلکسی A6 و گلکسی A6+ در بازار موجود هستند. حال طبق نشان های تجاری جدیدی که سامسونگ ثبت کرده است به نظر می رسد یک تغییر راهبردی دیگر هم در کار است که می گوید شاید خانواده گلکسی A 2019 با نام های Galaxy A10, A30, A50, A70 و A90 ارایه شوند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

نام های تجاری جدید سامسونگ

نام های تجاری جدید سامسونگ

همانطورکه در تصویر بالا می بینید، سامسونگ 6 نام تجاری جدید ثبت کرده که 5 عدد از آن ها احتمالا مربوط به خانواده گلکسی A آن ها، حال در خانواده موبایل یا تبلت های خواهد بود. نام دیگری به عنوان Smasung E-FOTA نیز دیده می شود که به نظر نام دستگاهی نیست و مربوط به آپدیت فریم-ویر به صورت بی سیم برای ناکس (Firmware Over The Air update method for Samsung Knox) است.

شاید سامسونگ از این به بعد تمام محصولات خود را 2 رقمی نام گذاری کند

این نام های گلکسی A10، گلکسی A30، گلکسی A50، گلکسی A70 و گلکسی A90 احتمالا نام های خانواده گلکسی A 2019 سامسونگ باشند و این نشان می دهد که احتمالا سامسونگ امسال و با معرفی گلکسی اس 10 (Galaxy S10) بخواهد همه محصولات خود را دو رقمی نام گذاری کند! آن ها تا کنون همه موبایل های خود تک رقمی نام گذاری کرده بودند.

این رفتار را می توان شبیه به رفتار هوآوی برای خانواده پی (P) دانست که پس از پی 10 آن ها نام پی 20 را انتخاب کردند. البته مشخص نیست که مثلا نام خانواده گلکسی A 2020 قرار است چه باشد اما فعلا گویا به این روال پیش خواهند رفت. نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

سالهای دیگه تغییر نمیکنه فقط میشه A10 2020

چرا رقم دهگان همشون عدد فرد هست؟
۱ و ۳ و ۵ و ۷ و ۹

با توجه به اینکه امسال رقم زوج هم داشت، یکم عجیبه این نحوه نام گذاری. یعنی قاعدتا باید منتظر A60 و A80 هم باشیم در بدترین حالت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)