حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا وان پاور (One Power) با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، موتورولا

مدتی هست که درباره موتورولا وان پاور (Motorola One Power) شایعاتی می شنویم ولی ما هنوز درباره آن در ترنجی صحبت نکرده ایم. فکر می کنیم شایعات به حدی باشند که بخواهیم به اولین تلاش دارای بریدگی نمایشگر موتورولا توجه داشته باشیم! جدیدترین شایعات می گویند که موتورولا وان پاور (One Power) با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر معرفی خواهد شد‍! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در توییتی که تصویرش را بالاتر می بینید، دستگاهی از لنوو را گویا قرار است ببینیم اما خیلی بعید می دانم این تصویر اگر هم صحت داشته باشد، توسط شخصی ماهر آماده شده باشد. به بخش بریدگی نمایشگر توجه کنید، این یک افتضاح است و قطعا دستگاه نهایی به این شکل نخواهد بود. اما اگر افتضاح است چرا آن را برای شما انتخاب کردیم؟ چون نمایی از پشت دستگاه را به ما نشان می داد. دوربین دوگانه موتورولا پاور وان را می توان کاملا شبیه به آیفون X دانست، جایی که موتورولا هم مثل شیائومی تصمیم گرفته تا نه تنها دوربین دوگانه اصلی خود را به صورت عمودی و گوشه سمت چپ قاب پشتی قرار دهد، بلکه فلاش را نیز وسط این دو دوربین قرار داده است!

تصویر این توییت را در اندازه بزرگتر می توانید اینجا ببینید:

گوگل به شرکت هایی که رابط کاربری خاصی ندارند یا روی رابط کاربری خود تعصب خاصی ندارند در حال توسعه پروژه اندروید وان (Android One) است. نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 نمونه این تلاش است و حالا حالا اگر به قاب پشتی موتورولا وان پاور توجه کنید، نام پروژه اندروید وان (android One) را می بینید. همچنین رابط کاربری موتورولا وان پاور کلیدهای ناوبری جدید اندروید پی (Android P) را به ما نشان می دهد پس به نظر می رسد این دستگاه با نسخه آزمایشی جدیدترین نسخه اندروید هم قابل استفاده است!

از نظر مشخصات سخت افزاری موتورولا وان پاور باید گفت چیپست اسنپدراگون 636 در کنار حافظه رم و داخلی 6 و 64 گیگابایت می تواند کاملا قاب توجه باشد. نمایشگرِ دارای بریدگی، اندازه ای 6 اینچی دارد و رزلوشنش FHD+ است. متاسفانه گویا موتورولا قصد دارد لوگو خود را روی لبه پایین نمایشگر قرار دهد که اصلا جذاب نیست! حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است، همان جایی که دوربین دوگانه 16+5 مگاپیکسلی قرار دارند. دوربین 16 مگاپیکسلی با f/1.8 و دوربین 5 مگاپیکسلی با f/2.0 عرضه می شود.

بریدگی نمایشگر موتورولا وان پاور میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی با f/2.0 خواهد بود. باتری موتورولا وان پاور به حجم 3780 میلی آمپر در نظر گرفته شده که جذاب است. پس از خانواده موتو جی 6 و خانواده موتو E5 به نظر می رسد حالا موتورولا وان پاور ادامه دهنده سری موتو ایکس خواهد بود!

نظر شما چیست؟ با این مشخصات می توان موتورولا وان پاور را به چه دسته مخاطبی پیشنهاد کرد؟!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

منم اینو به طرفداران گوشی های ناچ دار توصیه میکنم!

چقدر ناچ!!!
موتورولا هم اضافه شد…

BeFair

موتورولا تو چرا آخه؟!
می دونم همش تقصیر لنووه

Peiman

اه حالم به هم خورد دیگه هم جلو رو کپی میکنند هم پشت گوشی . در لامصب حداقل ‌‌‌پشت گوشی رو کپی نکن دیگه

Peiman

* د لامصب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)