حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید موتورولا با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در راه است: Moto Edge 50 Fusion؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا شروع به افشای برخی از ویژگی های گوشی جدید خود کرده است. این تلفن هوشمند در ۳ آوریل (۱۵ فروردین) رونمایی خواهد شد. البته این برند متعلق به لنوو، اطلاعاتی را درباره نام دقیق و جزئیات این دستگاه به اشتراک نگذاشته است. هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده موتورولا به اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز بوده که نشان می‌دهد محصولی میان‌رده است.

احتمالا این گوشی جدید موتورولا، Edge 50 Fusion نام خواهد داشت

رسماً تأیید شده که تلفن هوشمند جدید موتورولا (هنوز اسمش فاش نشده) از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. تیزر منتشر شده به طور ماهرانه‌ای نشان می‌دهد که دستگاه با رنگ بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به آیکون قابل مشاهده در خود گوشی، می‌توانیم فرض کنیم که این دستگاه از شارژ سریع، یا حتی شارژ بی‌سیم، پشتیبانی می‌کند. یک تیزر جداگانه از این گوشی، همین رنگ و نمایشگر منحنی را تایید کرده است. برجستگی ماژول دوربین نیز بر روی قاب پشتی، قابل مشاهده است.

پوستر منتشر شده از سوی موتورولا هند

اگرچه نام این گوشی آینده موتورولا همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده، اما گمان می‌رود که این دستگاه، موتورولا اج ۵۰ پرو نام داشته باشد. البته به نظر نمی‌رسد که این گمانه زنی صحیح باشد. زیرا که Edge 50 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. همچنین یک تلفن هوشمند جدید موتورولا با نام Moto X50 Ultra، قرار است در ماه آینده میلادی و در کشور چین معرفی شود. با توجه به برخورداری این گوشی آینده موتورولا از Snapdragon 7 Gen 3، انتظار می‌رود که این دستگاه، Edge 50 Fusion نام داشته باشد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، خانواده موتورولا Edge زبان طراحی یکسانی دارند اما مشخصات متفاوتی خواهند داشت. دیروز بود که مشخصات کلیدی اج ۵۰ فیوژن توسط ایوان بلس فاش شد. البته او معتقد است که این تلفن هوشمند به اسنپدراگون ۶ نسل ۱ مجهز خواهد بود. این برند متعلق به لنوو، در سال گذشته میلادی از Edge Fusion جدید رونمایی نکرد. بنابراین، Edge 50 Fusion جانشین Edge 30 Fusion می‌شود که در سال ۲۰۲۲ میلادی رونمایی شده بود.

رندر و مشخصات کلیدی موتورولا Edge 50 Pro فاش شد

نظر شما درباره این گوشی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی