حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۲.۳ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، چیپست مدیاتک هلیو A22 و اندروید وان نسخه ۹ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نوکیا

این از موج چهارم محصولات نوکیا است و HMD با یک دستگاه رده پایین آغاز کرده است. امروز نوکیا ۲.۳ (Nokia 2.3) با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، چیپست مدیاتک هلیو A22 و اندروید وان نسخه ۹ رسما معرفی شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا ۲.۳ (Nokia 2.3)

نوکیا ۲.۳

نوکیا ۲.۳

درحالیکه انتظارات محصولات بیشتری از این کمپانی می‌رفت، آنها تنها به معرفی نوکیا ۲.۳ اکتفا کردند. این گوشی جدیدترین میان‌رده این شرکت با سیستم عامل اندروید وان بر مبنای اندروید ۹ به حساب می‌آید. نوکیا ۲.۳ از امروز و با قیمت ۱۰۹ یورو در بازار به فروش خواهد رسید.

نوکیا به دور از هرگونه تجملات دارای ظاهری ساده از جنس پلاستیک است. در قاب جلوی Nokia 2.3 نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 720p با حاشیه‌های نسبتاً بزرگ جای گرفته است. در بالای این نمایشگر ناچ قطره طور قرار گرفته است که میزبان دوربین سلفی آن می‌باشد. در لبه کناری دستگاه کلیدی اختصاصی برای Google Assistant در نظر گرفته شده است. قسمت پشت دستگاه دارای بافت نانویی سه‌بعدی است و برای قرار گرفتن بهتر در دست ساختاری راه‌راه دارد. نوکیا ۲.۳ در رنگ‌های سبز روشن، ذغالی و خالی به بازار عرضه خواهد شد.

قاب پشتی نوکیا ۲.۳

قاب پشتی نوکیا ۲.۳

چیپست مدیاتک هلیو A22 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است که البته حافظه داخلی قابل افزایش می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر نوکیا 2.3 می‌توان به سیم‌کارت دوگانه،  Wi-Fi 802.11n، بلوتوث 5.0، شیار میکروUSB، جک هدفون و رادیو FM اشاره کرد.

در قاب پشتی Nokia 2.3 دوربین دوگانه تعبیه شده است. سنسور اصلی این دوربین 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 می‌باشد که با یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق همراه شده است. دوربین سلفی دستگاه هم 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 بوده و از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

نوکیا ۲.۳

نوکیا ۲.۳

نوکیا ۲.۳ از یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و نوکیا ادعا کرده است که این باتری می‌تواند تا 2 روز شارژ نگه دارد. متأسفانه این گوشی میان‌رده از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و دستگاه تنها با یک شارژر 5 واتی درون جعبه عرضه می‌شود. مانند دیگر گوشی‌های اندرویدی نوکیا، Nokia 2.3 نیز با Android One روانه بازار می‌شود. HMD وعده ۲ سال آپدیت اندروید و ۳ سال آپدیت امنیتی ماهانه برای این گوشی را داده است.

با توجه به سابقه نوکیا می‌توان این وعده را باور کرد، حتی زمانیکه اندروید ۱۰ به‌طور رسمی معرفی شده اما محصول جدید همچنان با اندروید ۹ در درون جعبه عرضه شده و هیچ زمانی هم برای ارائه آپدیت اعلام نشده است.

نوکیا ۲.۳ را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اندروید ۹ /-:

V800B

سال ۲۰۱۹
رم ۲
اندروید ۹
پردازنده هیلو ۲۲
۱۰۹ یورو
خب مگه اسلحه گذاشتن پشت کلت ک گوشی بسازی
نوکیا خسیس عین سونی

Chalton

نوکیا هم دیگه رد داده.

Mahdi

😕😕😕

Amir7090

سونی

hamid reza

این چرا یجوریه واقعا متاسفم نوکیا بیدار نشده داره بازم میخوابه
شب خوش سالار /:

Amir galaxy

خسته نباشی !

Mahdi

یعنی هستن کسایی که اینو بگیرن

The Destroyer

به خاطر برندش آره…
شاید باورتون نشه ولی خودم قبل این که به فکر خرید شیائومی بیفتم دنبال نوکیا 7 پلاس بودم که خوشبختانه اون موقع پولش جور نشد و نخریدم…

Milad7

داداچ بیشتر از این گند نزن دیگه 😐

Mr_asterky

نوکیا یک سال از ترند دنیا عقبه

afsoon

با ۱۰۹ دلار آدم نوت۷ میخرع نه این اشغال رو .امروز فروشگاه شیائمی در هند نوت۷ رو آورد زیر صد دلار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)