حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان پاور رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، موتورولا

اواخر تابستان ۹۷ بود که موتورولا وان (Motorola One) و موتورولا وان پاور (One Power) رسما معرفی شدند. این دستگاه ها با اندروید ۸.۱ ارایه شدند و پس از دریافت آپدیت اندروید ۹ حالا اما به اندروید ۱۰ ارتقا یافتند. امروز آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان پاور رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان پاور

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان پاور

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان پاور

عرضه آپدیت اندروید ۱۰ برای موتورولا وان پاور از انتهای هفته گذشته آغاز شده و انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها تا تاریخ یک ماه دیگر آن را دریافت کنند. این یعنی طبق انتظار، این آپدیت به طور مرحله‌ای، برای کاربران منتشر می‌شود.

آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا وان پاور با شماره نسخه QPT30.61-18 خواهد بود. بسته امنیتی دسامبر ۲۰۱۹ نیز با این آپدیت ارائه می‌شود و همچنین، رفع باگ و بهبودهایی را در پایداری سیستم شاهد خواهیم بود.

موتورولا وان پاور دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با وضوح تصویر 2246×1080 و شکافی عریض در بالای آن است. تامین قدرت گوشی برعهده پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ و اواع مختلف رم‌های 3، 4 یا 6 گیگابایتی است. 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار شما قرار دارد که با جایگاه اختصاصی مموری کارت قابل ارتقا است.

دوربین دوگانه اصلی وان پاور دارای سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با فلش مخصوص به خود است. موتورولا وان پاور به باتری 5000 میلی آمپری مجهز است که از شارژ سریع 15w TurboPower پشتیبانی می‌کند. جک صدا، صدای دالبی و اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه نیز از دیگر ویژگی‌های آن است.

این گوشی موتورولا وقتی پارسال معرفی شد، از همان لحظه به اندروید ۸.۱ مجهز بود. سپس در نوامبر 2018، آپدیت اندروید ۹ را دریافت کرد. اندروید 10 برای موتورولا وان پاور شاید آخرین نسخه اندرویدی باشد که این گوشی دریافت می‌کند. با این حال، ممکن است به روزرسانی‌های امنیتی یک سال یا چیزی در همین حدود ادامه پیدا کند.

موتورولا خط زمانی خاصی را برای آپدیت اندروید ۱۰ اعلام نکرده است؛ به همین جهت نمی‌توانیم بگوییم گوشی بعدی که به روز می‌شود کدام است. با این حال، گوشی‌های اندروید وان موتورولا باید زودتر از آن‌هایی که در برنامه اندروید وان نیستند، آپدیت اندروید ۱۰ موتورولا را دریافت کنند.

شما کاربر موتورولا هستید؟ آپدیت اندروید ۱۰ وان پاور را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

همون اندروید خامه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)