حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) رسما مشخص شد: 16 خرداد در برزیل

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

زمانی بود که همه معرفی ها با یک پایه ثابت در امریکا، گاهی در اروپا هم انجام می شد. سپس با توجه به اهمیت بازارهای مختلف در برخی بازارها به صورت همزمان شاهد رونمایی بودیم. حالا ام مثلا سامسونگ برخی دستگاه ها را در هند رونمایی می کند، دستگاه های اختصاصی بازار چین طراحی می شوند، هوآوی در مراسمی مستقل پاریس را برای رونمایی انتخاب می کند و حتی مثلا موتورولا مراسم معرفی خود را در برزیل انجام خواهد داد! اینجاست که تمرکز ویژه شرکت ها بر بازارهای پر پتانسیل تر و مملو از مخاطب هدف خودنمایی می کند. امروز به صورت رسمی تاریخ معرفی رسمی موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) مشخص شد: 16 خرداد در برزیل! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به پوستر و احتمالا این معرفی.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب که مربوط به دعوتنامه رسمی مراسم موتورولا در برزیل است، نامی از دستگاهی برده نشده اما روی دعوتنامه دختری با در دست داشتن یک موبایل دیده می شود. خب این یعنی موتورولا قصد دارد یک موبایل رونمایی کند و با توجه به معرفی موتو جی 6 و موتو ای 5 حالا دیگر گزینه ای به جز موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) باقی نمی ماند.

حتما تا کنون می دانید که پسوند پلی (Play) برای نسخه های پایین رده یک خانواده است و موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) هم برای میان رده لوکسی است که در خانواده هنوز معرفی نشده موتو زد 3 (Moto Z3) جای خواهد داشت. مدتی پیش شایعاتی درباره موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) منتشر شد که در ترنجی با هم خواندیم. به صورت کلی می توانید تصویر لو رفته زیر را ببینید:

موتو زد 3 پلی

موتو زد 3 پلی

مشخصا طراحی ماژولار هنوز در موتو زد 3 پلی حفظ شده و Moto Mods عمری بلندتر از ماژول های ال جی خواهند داشت. نمایشگر کم حاشیه است که در مقابل دستگاه هایی مثل ویوو اپکس و ویوو نکس خیلی زشت است ادعایی از “Borderless” بودن داشتته باشیم (!) و در نهاست دوربین هوشمند حتما اشاره ای به AI در دوربین دارد، چیزی که این روزها گوشمان از آن پر است.

چیپست اسنپدراگون 636 از موتو زد 3 پلی یک دستگاه میان رده می سازد که دقیقا به همان رده هم تعلق دارد. حافظه رم و حافظه داخلی در انتخاب های 4-32 و 6-64 گیگابایت موجود خواهد بود و باتری آن 3000 میلی آمپر است. تا قبل از اینکه فراموش کنم باید یگویم مدل عددی موتو زد 3 پلی عبارت است از XT1929.

دوربین دوگانه موتو زد 3 پلی ترکیب 12+8 مگاپیکسل خواهد بود که هنوز مکانیسم آن مشخص نیست. دوربین سلفی رزلوشن 5 مگاپیکسل را خواهد داشت. اجازه بدهید کمی درباره قیمت صحبت کنیم، جایی که جدود 450 تا 500 دلار مد نظر است و این قیمت خیلی رده بندی کم ریسکی برای چنین دستگاهی نیست. در این رده بندی وان پلاس 6 قرار خواهد گفت و یا آنر ویوو 10 در حال حاضر موجود است که دستگاه های کاملا رقابتی به شمار می روند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید موتو زد 3 پلی می تواند چقدر موفق باشد؟ تا معرفی رسمی آن کمتر از دو هفته دیگر فرصت باقی است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

میان رده ای با قیمت پرچمدار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)