حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی ویوو IFEA با دوربین ماژولار جایزه طراحی Red Dot Design را دریافت کرد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | کانسپت، ویوو

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سعی کرده اند چندین تغییر در طراحی ایجاد کنند تا دستگاه هایشان در رقابت متفاوت باشد. تحولات عمده ای برای ماژول دوربین جلو رخ داده است، از پاپ آپ تا سنسور زیر نمایشگر. امروز اما طرح مفهومی ویوو IFEA با دوربین ماژولار جایزه طراحی Red Dot Design را دریافت کرده است.

ویوو IFEA

در همین دوران، ویوو یک گوشی هوشمند مفهومی جدید با نام IFEA توسعه داده است که دارای یک ماژول دوربین جلو قابل جدا شدن است. اکنون، این طراحی مدولار از شرکت چینی برنده جایزه Red Dot Design Award شده است.

بر اساس توضیحات در صفحه جایزه، این طراحی جدید تلفن هوشمند IFEA از Vivo تلاشی برای ارائه یک سیستم عکاسی و تجربه جدید است که کاملا متفاوت از آن چیزی است که معمولاً با تلفن هوشمند ارائه می شود.

ویوو IFEA

ویوو IFEA

ویوو IFEA برای تجهیز تلفن های هوشمند به دوربین جلو قابل جدا شدن طراحی شده است. این ویژگی های پیشرفته عکس برداری کاربر پسند را در خود ادغام می کند و کاربران می توانند تصاویر و فیلم ها را در هر زمان و هر مکان ایجاد و ضبط کنند.

بعلاوه، همچنین می توان دستگاه را از طریق دستورات صوتی کنترل کرد، در آنچه گفته می شود یک طراحی تعاملی و بصری است. IFEA دارای چندین لوازم جانبی و مکانیسم پشتیبانی با حالت های مختلف برای افزایش پایداری و ذخیره سازی است.

تاکنون به نظر می رسد که این گوشی فقط یک طرح مفهومی است و این شرکت قصد ندارد به زودی آن را در دسترس تجاری قرار دهد. اگر ویوو واقعاً قصد دارد آن را در بازار عرضه کند، باید به زودی از این شرکت با خبر شویم.

در همین حال، سازنده تلفن های هوشمند مستقر در چین در حال آماده سازی برای عرضه گوشی های سری Vivo X60 در بازار خانگی خود طی چند ماه است که جانشین دستگاه های سری Vivo X50 خواهد بود که در ژوئن سال جاری عرضه می شوند.

نظر شما درباره این ایده چیست؟ کانسپت دوربین ماژولار برای عکاسی سلفی خوب است؟!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

✓https://uupload.ir/view/czq2_vid_20201009_203744.mp4/

Auroro

جالبه

Auroro

نوت 20 هم احتمالا میخواست تو قلم دوربین بذاره

SHREK

از پاپ آپ و زیر نمایشگر بهتره.

Mahdi

این دیگه چیه

MohammadFarhaadi

جالب انگیزه!طراحیه ماژولار خیلی به نفع مصرف کنندست اگر درست اجرا بشه.بخصوص اگر بشه چیپست رو بصورت ماژولار ارتقاء داد.

Milad7

زشت شده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)