حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) رسما رونمایی شد: پشتیبانی از طراحی ماژولار Moto Mods

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | موتورولا

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم موتورولا موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) را 16 خرداد و در برزیل رونمایی خواهد کرد. امروز 16 خرداد است و موتورولا موتو زد 3 پلی در برزیل رسما رونمایی شده و می رویم تا نگاهی داشته باشیم به این جدیدترین موبایل موتورولا با پشتیبانی از طراحی ماژولار Moto Mods.

طراحی موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) از نظر ابعادی برای اینکه با ماژولا های موتو مادز (Moto Mods) همخوانی داشته باشد، شبیه به نسل های پیش است با این تفاوت که این بار شما نمایشگری دارید با حاشیه های کمتر و نسبت تصویر 18:9 که ابعاد آن برابر 6 اینچ است! این یک پیشرفت خوب 2018 ی به شمار می رود و باید به موتورولا تبریک گفت. تغییر دیگر در جایگاه حسگر اثرانگشت است که روی لبه سمت راست قرار دارد، درست شبیه به طراحی ای که سونی از آن دست شسته است. دکمه قفل اما با آن یکپارچه نیست و روی لبه سمت چپ قرار دارد، ایرادی که ما همیشه به طراحی سونی وارد می دانستیم.

نمایشگر 6 انیچی موتورولا موتو زد 3 پلی با پنل AMOLED و رزلوشن FHD+ همراه شده تا کاملا یک نمایشگر قابل انتظار از یک دستگاه میان رده لوکس باشد. بله، موتو زد 3 پلی میان رده است و با چیپست اسنپدراگون 636 ارایه می شود که شما انتخاب های 32 و 64 گیگابایت را برای حافظه داخلی دارید و حافظه رم در هر دو نسخه برابر 4 گیگابایت است. هر چند عادت کرده ایم موبایل های اخیر با اسنپدراگون 636 و 6 گیگابایت حافظه رم ببینیم اما موتورلا برای این میان رده همان 4 گیگابایت را کافی دانست است.

دوربین دوگانه موتورولا موتو زد 3 پلی را می توان یک دوربین دوگانه تشریفاتی دانست، مثل همه دستگاه های دیگری که این ترکیب دوربین دوگانه را دارند. مکانیسم دوربین دوگانه اصلی 12+5 مگاپیکسلی فقط برای تصاویر پرتره و کیفیت بهتر تصویر خروجی است و اپتیک دوربین دوم تفاوتی با دوربین اول ندارد. دوربین سلفی نیز یک 8 مگاپیکسلی با F/2.0 است که دیگر فلاش LED ندارد. از یاد نبرید که دوربین 12 مگاپیسلی با f/1.7 تجهیز شده است، فوکوس دوال پیکسل دارد و فلاش آن نیز دو رنگ است.

باتری موتورولا موتو زد 3 پلی یک 3000 میلی آمپری است که با شارژر توربو شارژ موتورلا به قدرت 15 وات شارژ می شود. سیستم عامل همراه آن نیز اندروید 8 است. قیمت موتورولا موتو زد 3 پلی در برزیل معادل 600 دلار است. گفته می شود با یک باتری پک باندل می شود و قیمتی حدود 500 دلار خواهد داشت که این بخش را من شخصا متوجه نشدم چرا قیمت ها با هم در نتاقض است.

نظر شما درباره موتورولا موتو زد 3 پلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

بالاخره یه گوشی جدید ناچ نذاشت!

دکتر رسول آریان

چون موتورولا قراره ناچش رو جای دیگه مصرف کنه. یعنی موتورولا وان پاور!

Naranj

گوشی خوبی هست
عجیبه الان میانرده ها پیشرفت بیشتری نسبت به پرچمدارها دارن
در ضمن اقای عطا.یی از کی 4 گیگ کم بوده اونم برای میانرده؟

علی شیخ زاده

سنسور اثر انگشت رو لبه گوشی جدا از دکمه پاور رو اول هواوی استفاده کرد حتی قبل از اینکه سونی بخاد از اثر انگشت استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)