حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون X با وجود فروش کمتر از انتظار اما پرفروش ترین موبایل هوشمند، البته در غیاب گلکسی اس 9 است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

می دانیم که فروش آیفون X کمتر از پیش بینی هاست و حتی این شرکت سفارش برخی قطعات خود را کاهش داده و یا متوقف کرده، چون آیفون X احتمالا توقف تولید شود و با توجه به استقبال کمتر از پیش بینی، خب دیگر نیازی به تولید آن ها نیست. اما توجه کنید که این فروش از “پیش بینی” ها کمتر بوده و دلیلی نمی شود که آیفون X پرفروش ترین موبایل نباشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لیستی جالب توجه از پرفروش ترین موبایل در بازه 3 ماهه منتهی به فوریه را بررسی کنیم.

خب، همانطور که گفتیم سه ماهه منتهی به فوریه و این یعنی زمانی که سامسونگ هنوز گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود را به بازار عرضه نکرده بوده است. در غیاب پرچمدار جدید سامسونگ اما پرچمدارهای اپل بسیار بسیار خوش درخشیده اند به صورتی که 4 رتبه اول پرفروش ترین موبایل ها مربوط به 4 آیفون است که آیفون 1000 دلاری در صدر آن هاست!

پرفروش ترین موبایل ها

پرفروش ترین موبایل ها

همانطور که در لیست بالا منتشر شده از موسسه Counterpoint Research می بینید، پرفروش ترین موبایل های 3 ماهه منتهی به فوریه، از قرار لیست بالاست. این لیست که فروش جهانی مدل های مربوط را شامل می شود به ما می گوید که 5.1٪ از تمام موبایل های هوشمند فروخته شده آیفون X است! پس از آن آیفون 8، آیفون 7  و آخرین آیفون لیست، آیفون 8 پلاس است که واقعا فروش بیشتر آیفون 7 نسبت به آیفون 8 پلاس نشان از محبوبیت این آیفون دارد.

شیائومی به میزان فروش آیفون 8 پلاس، ردمی نوت 5A فروخته و جالب تر این که فروش این دستگاه از گلکسی اس 8 هم بیشتر بوده است! پس از گلکسی اس 8 گلکسی جی 7 پرو دومین موبایل پرفروش سامسونگ است و در سه رتبه انتهایی سه نام چینی دیگر از جمله یک نماینده دیگر از شیائومی دیده می شود. در حقیقت سهم شیائومی با دو نماینده خود بیشتر از سهم ساسمونگ با دو نماینده اش است!

البته دوباره یادآوری می کنیم که این لیست زمان عدم عرضه گلکسی اس 9 به بازار را نشان می دهد و طبیعی است که پس از ارایه آن این درصدها تغییر می کند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل این استقبال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

ووووو!
برگ مرگام ریخت!
چه فروشی می کنه این آیفون

amir_galaxy

جایگاه اپل به شدت توسط شیاءومی تهدید میشه
منتظر یه همچین تیتری بودم

Ahmad9300

اپل چون سیستم عامل انحصاری خودشو داره تقریبا غیر قابل رقابته ولی سامسونگ همونطوری که قبلا پیشبینی شده بود احتمالا توسط چینی ها به پایین کشیده میشه یا حداقل دیگه اقتدار سابق رو نخواهد داشت (هر چند دوست ندارم اینجوری بشه!)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)