حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرفروش ترین مدل های موبایل چارک سوم سال ۲۰۲۰

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها

اینکه مثلا برندها چه جایگاهی در فروش کل دارند یک فاکتور و اینکه مدل های خاص چه تعداد بفروشند هم فاکتور دیگر است. جالب اینکه معمولا این فاکتورها دقیقا یکسان هم نیستند. امروز پرفروش ترین مدل های موبایل چارک سوم سال ۲۰۲۰ اعلام شده است. بار دیگر آیفون ۱۱ در صدر فروش قرار دارد و فاصله قابل توجهی با دیگر رتبه ها دارد.

پرفروش ترین مدل های موبایل

سه ماهه سوم سال شاهد بازگشت بازار گوشی های هوشمند پس از سه ماهه اول و دوم وحشتناک بود و سامسونگ جایگاه برتر Huawei را پس گرفت. همچنین این بازه زمانی، شیائومی را به عنوان سومین برند پرفروش در سطح جهانی معرفی کرد و از اپل در این دوره عبور کرد.

در حال حاضر موسسه Canalys ده مدل برتر تلفن های هوشمند را که طی چارک سوم سال ۲۰۲۰ فروخته شده اند، مشخص کرد. آیفون ۱۱ اپل در این مدت قوی ترین دستگاه از نظر فروش و در رتبه شماره یک بود. طبق اطلاعات این گزارش، پرچمدار (افتصادی) ۳۰۱۹ اپل بیش از ۱۶ میلیون دستگاه را به فروش رسانده و پس از آن آیفون SE 2020 در جایگاه دوم قرار دارد.

پرفروش ترین مدل های موبایل

پرفروش ترین مدل های موبایل

شایان ذکر است که اپل آیفون ۱۲ سری را در این بازه زمانی عرضه نکرده است، بنابراین همه نگاه ها به چارک بعدی معطوف خواهد شد تا ببیند تلفن های جدید چه تاثیری در بازار دارند.

بهترین (پرفروش ترین) مدل تلفن اندروید در چارک سوم سال ۲۰۲۰ مدل Galaxy A21s بوده و در جایگاه سوم قرار می گیرد که خیلی نزدیک به آیفون SE قرار دارد. این گوشی سامسونگ از یک پردازنده کم مصرف و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و دستگاهی را برای استفاده تا دو روز در اختیار شما قرار می دهد. یک برچسب قیمت 200 دلاری و یک دوربین چهارگانه هم در کنار این ها قرار دهید تا تبدیل به پرفروش ترین گوشی اندرویدی در دنیا شود.

در حقیقت، تلفن های ارزان قیمت سامسونگ از ۱۰ رتبه این لیست، ۵ مورد را به خود اختصاص داده اند. این گوشی ها شامل Galaxy A11 (رتبه چهارم) ، Galaxy A51 (رتبه پنجم) ، Galaxy A31 (رتبه هشتم) و Galaxy A01 Core (رتبه دهم) بودند. این نشان می دهد که تمرکز نام تجاری بر دستگاه های اقتصادی است تا دوباره سهم بازار را بدست بگیرد.

شیائومی تنها شرکت تولید کننده دیگر در میان ۱۰ رتبه برتر بود که با حضور Redmi Note 9 / Redmi 10X 4G (رتبه ششم) ، Redmi 9 (رتبه هفتم) و Redmi 9A (رتبه نهم) خودی نشان داد. با توجه به اینکه این شرکت در چارک سوم سال ۲۰۲۰ رتبه ۳ پرفروش ترین برند موبایل در بازار جهانی را دارد، مشخصا حضور دستگاه هایش در این بخش تعجب برانگیز نیست.

نظر شما چیست؟ این عملکرد برای برندهای مختلف را چطور می بینید؟ تقریبا مدت های زیادی است که نام همین ۳ برند را در این گزارش ها می بینیم. شما دستگاهی دارید که در این لیست باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

آمار فروش چارک سوم تو اروپا هم اومد… شیا تو اونجا هم گل کاشت…
مشترکا با اپل در مقام دومین برند پرفروش در اروپا… با 90 درصد رشد سالانه…
البته اپل تو این چارک با محصولات جدیدش احتمالاً دوباره تو اروپا میزنه جلو اما چون رشد شیائومی خیلی سریعتر از اپله آروم باز اختلاف رو کم میکنه احتمالاً و اینبار به طور پایسته تری ازش جلو میزنه…
سامسونگ هم که اوله فعلاً تو اروپا…
در کل امسال از لحاظ فروش برای سامسونگ یه سال خوب، برای اپل یه سال خوب،برای شیائومی یه سال خیلی خوب، برای هوآوی یه سال بد، برای ویوو یه سال خوب، برای اوپو یه سال خیلی خوب و برای ریلمی یه سال عالی بوده…

S AH

اون A01 core
مال ایرانه!

Naranj

شرکتی بیشترین سود رو میبره که پرچمدارش توی ده تا هست

amir_galaxy

همه گوشی ها میان رده،ینی داریم به پایان پرچمدار ها نزدیک میشیم ؟الان جوری شده همه میان رده ها کار راه انداز شدن برای همین خیلی ها نیاز به پرچمدار پیدا نمیکنن.البته همیشه خودم هرچی بخوام بگیرم پرچمدار میگیرم.اس ۴ ،اس ۵،اس ۶،اس ۷ داشتم،الانم اس ۹ پلاس دارم با بادز لایو.همیشه جمع میکنم پرچمدار بخرم.ولی اکثرییت نیاز به پرچمدار پیدا نمیکنن در حال حاضر

TheFreeCritic

داش امیر مگه mi9t نداشتی ؟
چی چطور 😳 ها 🧐⁦⁦🥴🌚

amir_galaxy

دوتا امیر گلکسی داریم،من جزو قدیمی ترین کاربرای سایتم یا این اسم.اون یکی یکی دیگه س

Naranj

گوشی بعدیت هم حتما اس۲۱ پلاس هست،اره؟
باتریش ۴۸۰۰ میشه

amir_galaxy

ایشالا اگه خدا بخواد و کاسبی اوضاعش بهتر بشه قصد کردم بخرم

TheFreeCritic

یازده تو ۲۰۲۰ 🙁😲😳🤯
اس ای ۲۰۲۰ 🤣🤯😱😱
اصلا اسم این اس ای میاد حالم بد میشه باورم نمیشه چجوری اپل داره میفروشتش 😱🤣😳
الان تو عمق حقارت شارژر ۱۳ ساله ۵ واتی رو هم برداشته رو اس ای بدون کم کردن قیمت 😱😱😱🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

البته برای یازده عزیز ارزش قائلم ولی خریدش رو تو ۲۰۲۰ اصلا و ابدا منطقی نمیدونم ( تو ایران قیمتش نزدیک نوت بیست التراعه)

TheFreeCritic

کی زمانی که اسم اس ای میومد حالش بد میشد ؟ مه‌لقا خانم

نیما عرفانی

تو اکثر مواقع همین اتفاقات غیر منتظره ست که برهم زننده ی تصوراتمون از واقعیتن …
se 2020 تا قبلِ معرفی آیفون های سری ۱۲ قوی ترین گوشی کامپکت بازار بود و الان جاشو در قالب یه پکیج کامل تر و به روز تری به آیفون ۱۲ مینی داده که اونم در حال حاظر لقب قوی ترین و کامپکت ترین و ارگونومیک ترین گوشی 5G رو یدک می‌کشه .فارغ از این موضوع ، به شخصه فکر نمیکنم حداقل نیمه ی اول سال ۲۰۲۱ تو پلتفرم اندروید گوشی کامپکتی در حد و اندازه ی آیفون ۱۲ مینی بیاد که هم ظرافت در طراحی کاریزما و مینیمالی داشته باشه و هم چیپستش یکی از پرچمدارای جدید باشه… . تو این لیست فقط آیفون ۱۱ به عنوان یه گوشی بالارده و شبه پرچمدار ۲۰۱۹ ایفای نقش می‌کنه .‌خیلی حرفه که گوشیِ ۱ سال پیشت اونم با اختلاف در فواصل زمانی پیاپی پرفروش ترین گوشی در رنکینگ مقیاس گلوبال خطاب بشه .
امسال از اونجایی که تعداد آیفون های جدید از ۳ عضو به ۴ عضو افزایش داشت و با اضافه شدنِ آیفون ۱۲ مینی به این کلکسیون ؛ چون قیمت آیفون ۱۲ بیشتر از قیمت آیفون ۱۱ پارسال و xr پیرارسال هست و به ۱۰۰۰ دلار نزدیک شده , پس قاعدتاً خرید آیفون ۱۲ پرو منطقی تر و عقلانی تره لذا فروش آیفون ۱۲ ممکنِ تحت شعاع قرار بگیره و از طرفی هم قیمت گذاری آیفون ۱۲ پرو مکس حداقل تو نسخه ی پایه واقعاً خوبه که اونم می‌تونه تا حدودی در برتری فروشش به آیفون ۱۲ پرو به خصوص برای اون درصد کثیری از مردم که به نمایشگر بالای ۶.۵ اینچ تمایل دارن تأثیرگذار باشه. به نظرم آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس اصلی ترین برگ برنده های اپل حداقل تو چارک پایانی ۲۰۲۰ و چارک اول ۲۰۲۱ هستن که میتونن رتبه ی سوم اپل رو در این بازه ی زمانی تضمین کنن.

TheFreeCritic

تحلیل خوبی بود

خودم اصلا و ابدا ایفون ۱۲ معمولی رو گوشی خوبی با توجه به قیمت ننیدونم
چون هیچکس ۶۴ نمیخره
۱۲۸ گیگ با نسخه پرو خیلی تفاوت کمی داره و برتری های پرو نسبت به اون فاصله ی قسمتی کم کم کم : رم ۶ گیگابایت – فریم استیل و بدنه ی شیشه ای مات ( ژوون 😍) – لیدار و لنز تله – و از همه مهمتر احساس یک پرچمدار واقعی رو به آدم میده 😊

The Destroyer

متاسفانه همون‌طور که فک میکردم با اضافه شدن تعداد گوشی‌ها تو یه بازه قیمتی از طرف شیائومی حالا دیگه اسمش کمتر هست تو لیست پرفروش‌ها
هرچند سری نوت ۹ هم نسبت به ردمی نوت بودنشون کمتر فروختن
امیدوارم ردمی نوت ۱۰ها جبران کنن این فروش کمتر رو

Mahdi

بنظرم کمتر معرفی کنه سنگین نره

Milad7

به به 11 همچنان پرفروش ترین در دنیا 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)