حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست ۱۰ گوشی پرفروش دنیا چارک دوم سال ۲۰۲۳ = ۴ نماینده اپل ۶ نماینده سامسونگ

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها

شاید اپل پرفروش‌ترین برند موبایل در بازار جهانی موبایل نباشد اما همان محصولاتی که دارد، به تنهایی حجم فروش بالایی را ثبت می‌کنند. در نتیجه اگر آمار تک مدل‌های پرفروش موبایل دنیا را بررسی کنید برتری با اپل است اما در فروش کل حرفی برای گفتن ندارد. همچنین بالاترین سود بازار موبایل نیز به جیب اپل می‌رود. به تازگی لیست ۱۰ گوشی پرفروش دنیا چارک دوم سال ۲۰۲۳ منتشر شده که در آن ۴ نماینده اپل ۶ نماینده سامسونگ قرار دارند. بله، ۴+۶ برابر ۱۰ است و اسم هیچ موبایلی از برندهای دیگر دیده نمی‌شود.

لیست ۱۰ گوشی پرفروش دنیا

لیست ۱۰ گوشی پرفروش دنیا چارک دوم سال ۲۰۲۳

لیست ۱۰ گوشی پرفروش دنیا چارک دوم سال ۲۰۲۳

چارک دوم سال ۲۰۲۳ تقریبا مربوط به بهار ۱۴۰۲ می‌شود. لیست بالا از موسسه Counterpoint Research به ما نشان می‌دهد که پرفروش‌ترین تک مدل موبایل در دنیا، آیفون ۱۴ است. محصولی که با اقتدار و برای دو چارک متوالی همین عنوان را برای خود نگاه داشته است. عدم محبوبیت آیفون ۱۴ پلاس در این لیست کاملا پیداست و دو رتبه بعدی به آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو می‌رسد. حتی رتبه چهارم مربوط به آیفون ۱۳ است.

گلکسی A14 سامسونگ

گلکسی A14 سامسونگ

از رتبه پنجم به بعد همه نماینده‌های سامسونگ هستند. گلکسی A14 به عنوان پرفروش‌ترین موبایل این برند کره‌ای قابل مشاهده است، محصولی که از ارزان‌ترین عنواین سبد محصولات‌ش است. پس از آن گلکسی A54 قرار می‌گیرد و رتبه بعدی دوباره برای Galaxy A14 است اما این‌بار مدل 4G. به این معنی که مجموع فروش این دو دستگاه با هم دیگر لحاظ می‌شد شاید یکی از رتبه‌های بالاتر به سامسونگ می‌رسید.

گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ به عنوان پرچمدار پریمیوم این شرکت کره‌ای، جایگاهی بهتر از هشتم کسب نمی‌کند و این یک افت دو پله‌ای نسبت به چارک قبلی است. سپس گلکسی A04s و گلکسی A34 رتبه‌های نه و ده را پر می‌کنند.

برای مقایسه وضعیت بازار در همین بازه زمانیم می‌توانید به جدول زیر نگاه کنید:

جایی که وضعیت تقریبا مشابه امسال است اما یک نماینده شیائومی رتبه دهم را از آن خود می‌کند.

نظر شما چیست؟ کدام یک از دستگاه‌های این لیست برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)