حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی جی 8 و گلکسی جی 8+ لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو ماه قبل بود که درباره گلکسی جی 7 2018 یا گلکسی جی 8 2018 با مدل SM-J720 شایعاتی شنیدیم. اینکه گلکسی جی 8 (Galaxy J8) و گلکسی جی 8+ (Galaxy J8+) با مدل عددی SM-J800 و SM-J805 ارایه می شوند مشخص است و آن شایعه لزوما به این شایعه ارتباطی ندارد ولی احتمال ارایه گلکسی جی 8 و گلکسی جی 8+ اولین بار چند ماه پیش مطرح شده بود و حالا کم کم سرنخ های به واقعیت پیوستن آن بدست می آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعه باتری گلکسی جی 8 و گلکسی جی 8+ را با هم ببینیم.

گلکسی جی 8

گلکسی جی 8

گلکسی جی 8 و گلکسی جی 8+ با مدل های SM-J800 و SM-J805 با اندازه باتری های مشابه به گلکسی جی 5 و گلکسی جی 7 یا گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ یعنی 3000 و 3500 میلی آمپر است. این تصویر توسط یک آژانس خبری برزیلی منتشر شده که قبلا اطلاعات صحیحی درباره باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ منتشر کرده بود پس می توان به آن اعتماد کرد.

تا پیش از این در بنچمارک های گلکسی جی 8 را با چیپست اگزینوس 7885 و گلکسی جی 8+ را با چیپست اسنپدراگون 625 دیدیم که هر دو چیپست می توانند در مصرف انرژی عملکرد خوبی داشته باشند. عموما یکی از ویژگی های بارز خانواده گلکسی جی عمر باتری خیلی خوب آن هاست و به نظر می رسد دوباره این ویژگی بارز در نسل های جدید دیده شود.

تا کنون گلکسی جی 7 پرچمدار خانواده گلکسی جی بودند و حالا گویا گلکسی جی 8 و گلکسی جی 8+ برترین موبایل های خانواده گلکسی جی باشند. فکر می کنید سامسونگ بتواند با میان رده های اقتصادی خود در مقابل شرکت های چینی بایستد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

سامسونگ داره به یه اعتماد به نفس تو بخش باتری میرسه و دیگه نمیترسه از اینکه حجم باتری رو ببره بالا . طبق شایعات نوت ۹ هم باتری ۳۸۵۰ میلی آمپری داره

دکتر رسول آریان

آقا پیمان، عمر باطری گوشیم با نوت ۸ ?

http://uupload.ir/files/1kzk_20180330_111419.jpg

Peiman

رسول جان مبارک باشه .

عمر باتریش از چیزی که فکر میکردم خیلی بهتره . پس با این حساب شاهد عمر باتری فوق‌العاده تری برای نوت ۹ خواهیم بود

دکتر رسول آریان

سلامت باشی.
آره، قبل از خرید یکم نگران عمر باطریش بودم طبق صحبت بعضی از سایت ها. اما وقتی در عمل خودم تست کردم، شگفت زده شدم. یک روز کامل رو راحت دوام میاره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)