حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی جی 8 پلاس با اسنپدراگون 625 در گیک‌بنچ حضور پیدا کرد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

سری جی سامسونگ چند سالی است که تبدیل به یکی از بهترین سری‌های میان‌رده برای افرادی که کار‌های عادی خود را با تلفن همراه انجام می‌دهند شده است اما مشخصات سخت افزاری گوشی‌های سری جی با توجه به قیمت‌شان مقداری ضعیف بود ولی ظاهرا امسال خبری از این موضوع نیست و سامسونگ بخش میان‌رده خود را جدی‌تر از قبل گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.گلکسی جی 8 یکی از گوشی‌هایی است که سامسونگ قصد معرفی از آن را امسال دارد و بنابر همین تست‌های این گوشی نیز بعد از شایعات و مشخصات نامعتبر منتشر شده است.

چند وقت پیش جی 8 با پردازنده اگزینوس 7870 در گیک‌بنچ دیده شده بود ولی اینبار پردازنده این موبایل تغییر کرده و به اسنپدراگون 625 تغییر وضعیت داده است. شاید این نسخه از جی 8 مدل بالاتر این گوشی یا همان جی 8 پلاس باشد که با مقدار رم بیشتر و پردازنده بهتر قرار است در کنار برادر کوچک‌تر خود معرفی شود.

گلکسی جی 8 که با شماره مدل J805G در تست گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است دارای 4 گیگابایت رم است که حدود یک گیگابایت از چیزی که قبلا در گیک‌بنچ مشاهده شده بود بیشتر است. هر دو پردازنده دارای 8 هسته پردازشی هستند که از این بابت هر دو را یکسان نشان می‌دهد اما از نظر سرعت پردازش هر دو کمی باهم اختلاف دارند و سرعت پردازنده اگزینوس 7870 در حدود 1.6 و اسنپدراگون 625 حدود 1.8 گیگاهرتز می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

از الان میشه رو باتری فوق العاده جی ۸ حساب کرد

abolfazlbt

احتمالا صفحش ۱۸ به ۹ باشه احتمالش زیاده

Peiman

قطعا سامسونگ خریت نمیکنه صفحه ۱۶ به ۹ بزاره اونم زمانی که میان رده های چینی با صفحه ۱۸ به ۹ بازار پر کردند

Mortazavi

گوشی من همین سخت افزار رو داره و واقعاً عالیه
آسفالت ۸
نید فور اسپید
فیفا۱۸
پسرم روزی چند ساعت این بازی هارو می کنه و مثل خیار اجرا میشن

Mortazavi

فقط این سخت افزار قدیمه و گوشی من مال پارسال و از اونجایی که سامسونگ رقیب جدی شیائومی تو هنده میتونست از ۶۳۰ استفاده کنه که سخت افزار ش برابر ردمی نوت۵پرو باشه

Mortazavi

امسال شیائومی حق انتخاب رو بیشتر کرده و بجای دو میانرده سه تا با سایز و مشخصات مختلف و قیمت عالی داده بیرون و سامسونگ کار واقعاً سختی برای رقابت داره

فکرشو بکن رقیب قیمتی این گوشی اسنپ۶۳۰ و رم۶ در کنار دوربین دوگانه داره?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji