حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۸ (Galaxy J8) رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

سامسونگ گلکسی J8 به سیستم عامل اندروید پای بروزرسانی شد. این آپدیت جدید گلکسی جی 8 دارای پچ امنیتی ماه آوریل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۸ (Galaxy J8) صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی جی ۸ (Galaxy J8)

سامسونگ به تازگی اعلام کرده گوشی های سری گلکسی J را با محصولات جدید سری گلکسی A ادغام می کند. با توجه به این موضوع، کاربران دیگر نباید منتظر معرفی گوشی جدیدی از سری گلکسی J باشند.

امروز گوشی سامسونگ گلکسی J8 آپدیت اندروید ۹ یا همان اندروید پای را دریافت کرده است. این بروزرسانی که دارای شماره ورژن J810FPUU3BSD1 بوده، هم اکنون تنها در اختیار کاربران در کشور روسیه قرار گرفته است. انتظار می رود در روزهای آینده، این آپدیت در کشورهای بیشتری عرضه شود.

این بروزرسانی که دارای پچ امنیتی ماه آوریل است، سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری One UI را به سامسونگ گلکسی J8 اضافه می کند.

در حالی که این آپدیت به صورت OTA عرضه شده، کاربران می توانند برای دریافت آن به صورت دستی نیز به بخش تنظیمات مراجعه کنند.

گلکسی جی ۸ یک گوشی میان رده بوده که اواسط سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد. این محصول که دارای بدنه پلاستیکی بوده، به یک صفحه نمایش 6.0 اینچی با فناوری سوپر امولد مجهز شده است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1480 × 720 پیکسل بوده و نسبت تصویر آن 18.5:9 است.

قدرت این اسمارت فون را چیپست 14 نانومتری کوالکام اسنپدراگون 450 تامین می کند. این تراشه 8 هسته ای دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 506 است.

سامسونگ این گوشی هوشمند میان رده خود را در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کرده است. در بخش پشتی این محصول شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی هستیم. تصاویر سلفی کاربران در این محصول توسط یک سنسور 16 مگاپیکسلی ثبت می شود.

بلوتوث 4.2، پورت microUSB 2.0 و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی سایر مشخصات سامسونگ گلکسی جی 8 را تشکیل می دهند.

شما گلکسی جی ۸ دارید؟ آپدیت اندروید ۹ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)