حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A30 و گلکسی J8 با پچ امنیتی ماه May ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

حضور پچ امنیتی ماه May سامسونگ با دو مدل دیگر کهکشانی‌ها به تازگی به روز شده است. این دو مدل یعنی Galaxy A30 با شماره مدل SM-A305F و Galaxy J8 با شماره مدل SM-J810F به روز شده است. به روزرسانی های اخیر، بیلدنامبرهای A305FDDS5BTE3 و J810FJXU4BTE2 را به این دو دستگاه اقتصادی سامسونگ ارایه می کند. به این ترتیب آپدیت گلکسی A30 و گلکسی J8 با پچ امنیتی ماه May ارایه شده است.

آپدیت گلکسی A30 و گلکسی J8

در مورد Galaxy A30، بروزرسانی امنیتی امنیتی مه 2020 را در کامبوج ، مالزی ، تایلند و ویتنام به ارمغان می آورد. در همین حال Galaxy J8 در کشورهای اوکراین و قفقاز به روزرسانی می شود. بروزرسانی گلکسی A30 فقط باید شامل امنیتی امنیتی ماه مه 2020 باشد. این به روزرسانی دو هفته پیش به طور مفصل انجام شد و نقص های امنیتی مختلفی را در سیستم عامل اندروید و نرم افزار سامسونگ برطرف کرد.

گلکسی جی 8

گلکسی جی 8

از طرف دیگر، شماره ساخت J810FJXU4BTE2 برای گلکسی J8 نشان می دهد که ممکن است ویژگی های جدیدی با این بروزرسانی جدید در کنار وصله امنیتی مه 2020 اضافه شده باشد. ما هنوز لیست تغییرات نداریم اما اگر اطلاعات بیشتری کسب کنیم شما را در جریان قرار خواهیم داد. در ضمن، در صورت تمایل به روزرسانی را در مورد Galaxy J8 خود به ما اطلاع دهید یا متوجه ویژگی های جدید آن شوید.

برای گرفتن جدیدترین نسخه به روزرسانی و امنیتی امنیتی مه 2020 برای Galaxy A30 و یا Galaxy J8 ، به محض ورود در تلفن خود روی اعلان ضربه بزنید یا به تنظیمات بروید، روی به روزرسانی نرم افزار ضربه بزنید، به دنبال آن دانلود و نصب کنید.

شما این آپدیت امنیتی را برای گلکسی A30 و گلکسی J8 دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taskin

فقط ناظر در آن واحد حال منو درک میکنه😍😍😍

Milad7

جالب نیستش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)