حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل (Apple HomePod) از MKBHD

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

تا به اینجا درباره اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل (Apple HomePod) دید مختصری داریم و درباره کلیت آن اطلاعاتی کسب کرده ایم. اما سوال اینجاست که این اسپیکر هوشمند اپل دقیقا چه عملکرد و کیفیت دارد که در مقابل رقبا چطور بتواند ظاهر شود؟ در ادامه ترنجی همراه باشید تا نگاه MKBHD را درباره اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل ببینیم.

اسپیکر هوشمند اپل یعنی هوم پاد از نظر صوتی در مقابل دیگر رقبا عملکرد خیلی خوبی را ارایه می کند. کیفیت، بلندی و وضوح صدا خیلی خوب ارزیابی می شود و اگر علاقه مند به شنیدن صدای با کیفیت هستید، قطعا یکی از دستگاه های مورد علاقه شما خواهد بود به خصوص که صدا را به صورت 360 درجه پخش می کند و به لطف میکروفون های متعدد آن می تواند متوجه شود که صدا چطور در فضا پخش می شود تا اگر گوشه اتاق قرار گرفته، صدا را برای انتشار بهتر در جهات دیگر هدایت کند.

اما مهم ترین بخش هوم پاد، هوشمند بودن آن است. هوم پاد فقط به آیفون متصل می شود و حتی به عنوان بلندگوی آی مک هم نمی تواند نقش ایفا کند! این اولین محدودیت استفاده از هوم پاد است و حتی اپل ورودی AUX را نیز برای آن در نظر نگرفته است! به هر صورت با آیفون خیلی راحت جفت شده و موسیقی را اما فقط از اپل موزیک پخش می کند و دستورهای صوتی فقط برای آن فعال است، نه برای سرویس های دیگر مثل اسپاتیفای یا حتی برای کاربرهای ایرانی، رادیو جوان! هر چند شما می توانید صدا را به صورت Air Play پخش کنید اما به شکل مستقیم، خیر و از هوشمند بودن آن بهره ای نمی برید.

مغز متفکر این اسپیکر هوشمند اپل “سیری” است، این یعنی به شکل مشخص در برابر گوگل اسیستنت ضعف دارد و خوب نیست. به صورت کلی باید گفت هوم پاد خیلی “هوشمند” نیست اما صدای خوبی دارد و در اکوسیستم فوق بسته ای که فقط آیفون از آن بهره می برد، جای دارد! نظر شما چیست؟ چه دیدی نسبت به اسپیکرهای هوشمند دارید؟ چه فاکتوری برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی عجیب که به مک وصل نمیشه! وقتی بررسی رو دیدم خیلی تعجب کردم

ahmad

حس میکنم اپل بعدا با یک بروزرسانی این مشکلو حل کنه اینجوری حس بدی دارم جاه طلبی اپل داره شورش در میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)