حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل دوم هوم پاد اپل سال آینده با تغییرات گسترده معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، بلندگو هوشمند

هوم پادها یکی از ابزارهای و گجت‌های محبوب در بازار هستند که اگرچه مانند گوشی‌های هوشمند، پر استفاده و همه‌گیر نیستند، اما این موضوع، کاربردی بودن آن‌ها را زیر سوال نمی‌برد. بر اساس اخبار دریافتی، اینطور که پیداست، نسل دوم هوم پاد اپل سال آینده با تغییرات گسترده معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

نسل دوم هوم پاد اپل سال آینده با طیفی از تغییرات متنوع معرفی می‌شود

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال آماده شدن برای عرضه یک نسخه کاملا جدید از هوم پاد است. نسخه‌ای که شبیه نسخه اصلی است که تولید آن متوقف شده است. این بدان معناست که این هوم پاد جدید، احتمالا بزرگ‌تر از هوم پاد مینی عرضه شده فعلی خواهد بود. این هوم پاد جدید تنها یکی از چندین و چند دستگاه‌ جدید اپل است که انتظار می‌رود بین پاییز ۲۰۲۲ و اوایل سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود. اما به احتمال زیاد هوم پاد جزو دستگاه‌هایی خواهد بود که بعدا در آن دوره عرضه می‌شود.

هوم پاد جدید دارای کد B620 است و گفته می‌شود که به تراشه S8 مجهز شده است. یعنی همان تراشه‌ای که اپل آن را روی ساعت‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. در حالی که شایعه شده است که این هوم پاد شبیه به هوم پاد اصلی است، اما صفحه نمایش به روز شده‌ای با کیفیت بالا خواهد داشت و ممکن است از نوعی عملکرد مولتی تاچ پشتیبانی کند، بنابراین می‌توانید پخش را از خود بلندگو کنترل کنید.

نسل دوم هوم پاد اپل

هوم پاد اصلی آنطور که انتظار می‌رفت، فروش خوبی نداشت. این دستگاه در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شد، اما پس از سه سال حضور در بازار، سرانجام تولید آن در مارس ۲۰۲۱ متوقف شد. زیرا اپل تمرکز خود را به مدل ارزان‌تر هوام پاد مینی تغییر داد. با این حال، از زمانی که تولید آن متوقف شد، همچنان در مورد واحدهای هوم پاد دست دوم که بسیار بالاتر از قیمت اصلی ۳۵۰ دلار فروخته می‌شوند، می‌شنویم و به نوعی این محصول به یک کالای کلکسیونی تبدیل شده است.

به گفته PhoneArena، همچنین هوم پاد جدید اندازه و احتمالا صدایی فراگیر خواهد داشت که نسخه اصلی نیز از آن برخوردار بود با این ویژگی، دستگاه مذکور می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نماید و احتمالا رکورد فروش خوبی را نیز ثبت کند، بنابراین این خبر خوبی برای اپل خواهد بود. تا این لحظه، جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما تا عرضه این محصول نیز فاصله بسیار زیادی نداریم و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اخباری بیشتری را درباره نسل دوم هوم پاد بشنویم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان