حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوم پاد اپل روی سطوح چوبی لکه به جای می گذارد! اپل: روی سطح دیگری بگذاریدش!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

نمی دانم چقدر به خاطر دارید مسئله آنتن دهی آیفون 4 را اما یکی از نمونه های معروف پاسخ های خاص استیو جابزی و اپلی را به همراه داشت. آیفون 4 با ژست معمولی که عموما همه کاربران دارند، در دست آنتن نمی داد و پاسخ اپل به این موضوع این بود که “گوشی را به شکل دیگری در دست بگیرید!” این بار پاسخی مشابه را درباره هوم پاد می شنویم! وقتی که مشخص شده هوم پاد اپل روی سطوح چوبی لکه به جای می گذارد، اپل به شما توصیه می کند که هوم پاد را روی سطح دیگری بگذارید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشکل هوم پاد اپل

مشکل هوم پاد اپل

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، با قرار دادن هوم پاد روی سطوح چوبی شاهد لکه های سفید هستیم که در مدت زمانی کوتاهی از قرار دادن بلندگوی هوشمند اپل روی این سطوح نقش می بندد. کاربران ناراضی از این اتفاق گزارش های خود را اعلام کرده اند و می توانید چند نمونه از توییت های آن ها را در تصویر زیر ببینید:

مشکل هوم پاد اپل

مشکل هوم پاد اپل

اپل نیز این مشکل را در بلندگوی هوشمند قدرت گرفته از سیری (Siri) قبول دارد و به شکل زیر به آن عکس العمل نشان داده است:

“برای هر بلندگو با یک پایه سیلیکون مجهز به عامل ارتعاش غیر معمول نیست که روی برخی از سطوح چوبی اثری از خود به جای بگذارد. علامت ها می توانند به علت انتشار روغن از پایه سیلیکون روی سطح میز باشند و اغلب بعد از چند روز هنگامی که بلندگو را از روی سطح چوبی بردارید، از بین خواهند رفت. اگر نه، تمیز کردن سطح به آرامی با یک پارچه نرم یا مرطوب ممکن است علائم را از بین ببرد. اگر نشانه ها باقی می مانند، سطح را با فرایند تمیز کردنی که شرکت سازنده توصیه می کند، تمیز کنید. اگر شما درباره این موضوع نگران هستید توصیه می کنیم اسپیکر هوم پاد خود را روی سطح دیگری قرار دهید!”

این پاسخی است که از سوی اپل برای اسپیکر هوم پاد به شما داده می شود. شخصا تا کنون با چنین مشکلی در استفاده از اسپیکرهای متعدد مواجه نشده ام، شما چطور؟ به نظر می رسد قرار باشد یک #RingGate برای این مشکل هوم پاد شروع به انتشار کند (!)‌ اما بیایید کمی منصف باشیم، سطوح زیادی برای قرار دادن یک اسپیکر وجود دارد! البته اگر من برای یک اسپیکر 400 دلار هزینه می کردم چنین توقعی نداشتم، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا که…

Yohan

چه انتظاراتی دارن ملت. نمیشه بگه هوم پاد رو عوض کنید
میگه میز رو عوض کنید

Peiman

اون از عملکرد ضعیف ترش مقابل رقبا اینم از این

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)