حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در حال توسعه HomePod مجهز به نمایشگر است

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل امسال نسل دوم هوم پاد را دو سال پس از توقف تولید نسل اول اسپیکرهای هوشمند فول سایز خود معرفی کرد. از آن زمان، شایعاتی در مورد توسعه بسیاری از نمونه‌های اولیه هوم پاد توسط اپل منتشر شد که برخی از آنها دارای صفحه نمایش LCD هستند. اکنون عکس‌های یکی از این نمونه‌های اولیه در وب منتشر شده است و می توانیم تأیید کنیم که این عکس ها از یک نمونه اولیه واقعی هستند. به این ترتیب می‌توان گفت که اپل در حال توسعه HomePod مجهز به نمایشگر است.

توسعه HomePod مجهز به نمایشگر توسط اپل

کلکسیونر نمونه اولیه اپل که به نام Kosutami شناخته می‌شود، امروز صبح تصاویری از اجزای یک هوم پاد منتشر نشده را به اشتراک گذاشت. جالب اینجاست که یک بخش برای صفحه نمایش لمسی بزرگ در بالا وجود دارد، با مساحتی بسیار بزرگتر از پانل هوم پاد فعلی. وی همچنین عکسی از نمونه اولیه هوم پاد را به اشتراک گذاشت که یک صفحه نمایش LCD کاملاً کاربردی در بالا دارد.

این تصاویر کاملاً جذاب هستند، به خصوص که جزییات زیادی در مورد آنها وجود ندارد به جز اظهارات کوسوتامی که می‌گوید طراحی این هوم پادهای لو رفته بیشتر شبیه به نسل دوم است تا نسل اول متوقف شده.

آنطور که پیداست این نمونه اولیه با کد B720 است و اپل در حال حاضر روی آن کار می‌کند. این تایید می‌کند که ما در مورد یک محصول جدید صحبت می‌کنیم، نه چیزی که این شرکت در گذشته تجربه کرده است.

اگرچه اپل هنوز تصمیم نگرفته که این هوم پاد چه زمانی رونمایی خواهد شد، B720 یک نمونه اولیه در مرحله پیشرفته است. این نشان می دهد که شرکت قصد دارد در آینده نزدیک چنین محصولی معرفی کند.

گفته می‌شود برای استفاده از نمایشگر جدید هوم پاد، اپل برخی از برنامه‌های tvOS را بازنویسی کرده است تا بتوانند روی اندازه‌های مختلف نمایشگر اجرا شوند. در حال حاضر نیز HomePod نسخه اصلاح شده tvOS را بدون رابط کاربری بصری اجرا می کند.

شواهدی در کد tvOS 17 وجود دارد که نشان می‌دهد Apple Music و Apple Podcasts اولین برنامه‌هایی هستند که بازنویسی شده‌اند و با فرمت نمایش جدید سازگار هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که یک هوم‌پاد مجهز به نمایشگر روی سطح بالایی‌ش می‌تواند جذاب و کاربردی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)