حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 1 (Nokia 1) لو رفت، پایین رده ترین محصول نوکیا

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، نوکیا

نوکیا 2 حدود 3 ماه پیش رسما معرفی شد و پایین رده ترین محصول این شرکت با مبلغ 99دلار بود. حالا نوکیا 1 (Nokia 1) دستگاه جدیدی خواهد بود که با مشخصاتی مشابه عرضه می شود و احتمالا باید انتظار قیمتی ارزان تر را از آن داشت. این دستگاه امروز لو رفته و می توانیم نگاهی به طراحی آن داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی نوکیا 1 (Nokia 1) داشته باشیم.

نوکیا 1 (Nokia 1)

نوکیا 1 (Nokia 1)

بدون تعارف باید گفت طراحی نوکیا 1 شبیه به موبایل های پایین رده سال 2013 است! البته از آنجا که ما در ترنجی حدس می زنیم قیمت آن حدود 70 دلار باشد و دستگاه هایی در این رده قیمتی قیمتی می توان مثال زد گلکسی جی 1 مینی است که خب قطعا طراحی آن هم دلنشین نیست و به صورت کلی باید به رده قیمتی نگاه کرد.

نوکیا 1 که در دو رنگ سورمه ای و قرمز آن را می بینید با پنل جلویی مشکی طراحی شده و تمام موارد ساده مروبط به یک موبایل اندرویدی را دارد. این دستگاه ارزان نوکیا احتمالا با نمایشگر HD (به نظر ما در ترنجی شاید حتی کمتر) که شاید اندازه آن کمتر از 5 اینچ باشد، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. درباره پردازنده، حجم باتری و دوربین ها اطلاعاتی در دست نیست ولی می توان حدس زد که حجم باتری آن از باتری 4000 میلی آمپری نوکیا 2 کمتر باشد و برای دوربین های نیز ترکیب 5 و 2 مگاپیکسل برای پیش بینی می کنیم.

نظر شما درباره نوکیا 2 احتمالی چیست؟ انتظار می رود نوکیا 1 در کنار نوکیا 7+ در تاریخی که روی نمایشگر آن ها یعنی 10 روز دیگر رونمایی شوند، این یعنی روز اول نمایشگاه MWC 2018 و کاملا با عقل جور در می آید. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

کلا نوکیا امسال بد نبود ولی از پرچمدارش انتظار بیشتری می رفت.
بویژه دوربین.

Pouya

الان تو یه کانال تو تل یه گیفدیدم کپشنش نوشته بود(? عملکرد باگ جدیدی که در iOS 11.2.5 دیده شده و باعث کرش و ریبوت شدن آیفون میشه) موقع باز کردن مسیج اینجوری میشد این اپل امسال چش بود که انقدر پر از باگ بود :/؟(اسم کانالو نگفتم تبلیغ نشه

Peiman

فکر نمیکنم نیاز بازار همچین گوشی باشه . معرفی کردنش بیهودس

hamid reza

یا حداقل باید قیمت رقابتی داشته باشه مثلا 150 دلار

Peiman

150 دلار!!! چه خبره ؟! مگه جنگه؟؟

hamid reza

چقدر شبیه هواوی هانر 3c liteهست

Mortazavi

چقدر رشته اهههه

ولی خوب اگه 4g داشته باشه بدرد اسنپ میخوره?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)