حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۱ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

باور نکنید شاید ولی نزدیک به ۲ سال و نیم پیش بود که در ترنجی با هم خواندیم که نوکیا ۱ رسما معرفی شد. در حقیقت نمایشگاه MWC 2018 یعنی جایی حوالی اسفند ۹۶ ولی حالا شاهد این هستیم که آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۱ رسما ارایه شده است. این در حالی است که مشخصات سخت افزاری نوکیا 1 (Nokia 1) عبارت است از یک چیپست 1.1 گیگاهرتزی مدیاتک، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 4.5 اینچی 480*854 و در نهایت دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی! به احترام HMD بایستید هر چند که البته این نسخه Go Edition اندروید ۱۰ است اما چیزی از ارزش های آپدیت شدن این دستگاه کم نمی کند.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۱

نوکیا همچنان به ارایه به روزرسانی دستگاه های خود به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید می پردازد. اکنون زمان آن رسیده است که گوشی هوشمند نوکیا 1 که اندروید ۱۰ (Go Edition) را دریافت کرده است.

شایان ذکر است که نوکیا 1 در سال 2018 معرفی شد و این دستگاه تحت سیستم عامل Android Oreo یا همان اندروید ۸ (Go Edition) کار می کرد. این نسخه Lite از اندروید برای تلفن های هوشمند با حافظه رم بسیار کم است. در Android 10 Go Edition برنامه ها حتی کوچکتر و کارآمدتر شده اند.

اندروید ۱۰ نسخه گو (Android 10 Go Edition) رسما معرفی شد: گوشی اندرویدی ۲۷ دلاری

این به روز رسانی به صورت مرحله ای عرضه می شود، فقط 10٪ از کاربران گوشی های هوشمند آن را دیروز دریافت کرده اند. تا فردا، این شرکت 50٪ دستگاه ها را بروزرسانی می کند و 100٪ پوشش آن ها تا یکشنبه انجام می شود.

ابتکار Android Go چند سالی هست مورد بحث نیست اما هنوز هم وجود دارد. نسخه جدیدی از سیستم عامل گوگل که برای گوشی های با 1.5 گیگابایت رم یا کمتر عمکلرد را بهبود می بخشد و با قیمت های پایین فروخته می شود.

اندروید 10 ویژگی های جدید زیادی را به ارمغان می آورد و گوگل چندین مورد را در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد. تصویر تصویر از Google یک تم آبی جدید با نمادهای مربع نشان می دهد تا نسخه Go و نسخه کلاسیک را از Android متمایز کند.

مهمترین ویژگی بدون شک ورود رمزنگاری داده ها برای همه تلفن های هوشمند Android Go است. این به لطف استفاده از الگوریتم Adiantum امکان افزایش عملکرد رمزگذاری حتی در تراشه هایی با عملکرد ضعیف امکان پذیر است. گوگل از این فرصت استفاده می کند تا اعلام کند که Android 10 Go نسبت به نسخه های قبلی خود بهینه شده است و انتظار داریم بعد از بروزرسانی ، افزایش عملکردی داشته باشیم.

این شرکت همچنین از کلیه برنامه های رسمی خود که دارای علامت “Go” هستند ، استفاده می کند که هم اکنون حتی بدون Android Go در دسترس همه تلفن ها است. گوگل به ویژه از Gallery Go و YouTube Go مثال می زند که به خصوص کاربردی و سبک هستند.

نظر شما درباره ارایه این آپدیت برای گوشی قدیمی ارزان نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

این اندروید 10 گرفت ردمی نوت 8 هنوز نگرفته
خخخخخخ

bh974

این گوشی دوتا بروز رسانی اصلی گرفت واقعا کار HMD تو ارائه اپدیت حرف نداره

V800B

باریکلا👌
بتونه ضعف هاشو پوشش بده میتونه فروشش بیشتر کنه

Taha

از نظر من نمیتونه تو زمینه اندروید موفق بشه

AŁɪ

اون وقت شیا کپی هنوز به میان رده های ۲۰۱۹ خودش نداده🤣 هاهاهاها

UnderTaker

خب شما که فقط میانرده‌های شیائومی رو می‌بینی ، بد نیست که انصاف رو رعایت کنی و سری هم به میانرده‌های شرکت‌های دیگه مثل هواوی و آنر و ویوو و اوپو و … هم بزنی، ببینی وضعیت اونا در چه حاله دوست عزیز !!!

UnderTaker

اینکه شیائومی امسال در رابطه با بروزرسانی اندروید 10 برای دو گوشی نوت7 و نوت8 ، یخرده دیر عمل کرد، هیچ شکی درش نیست ولی مطمئن باش با تمامه این تفاسیر، وضعیت آپدیتِ گوشی‌هاش از خییییلی از شرکت‌های دیگه بالا مثال زدم، بهتره.
کمااینکه همین دو گوشی هم فقط اندروید10 رو نگرفتن و آپدیت‌های ماهانه رو بطور مرتب گرفتن و میگیرن.
توی گوشی‌های ‌شیائومی، مهمترین عامل همون آپدیت رابط کاربری هست، نه آپدیت‌های اندروید. با آپدیت اندروید، هیچ امکانات خاصی اضافه نمیشه و در حال حاضر اکثریتِ کاربران منتظر آپدیت MIUI 12 هستن.

AŁɪ

درسته حرفتون قبول دارم اونا هم دیر آپدیت میدن🙏

UnderTaker

❤️❤️

Milad7

آپدیت های نوکیا به درد خودش میخوره 😐 باز وان پلاس قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی داره ولی نوکیا عملا همون اندروید خامه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)