حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس از طریق برنامه دوربین این شرکت لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، نوکیا

یک مدل لو رفتن جدید با ورود دوباره نوکیا به بازار تلفن های همراه هوشمند ارایه شده است و آن لو رفتن اطلاعات بر اساس اطلاعات مخفی دوربین است! برای مثال شایعه نوکیا 9 با دوربین 3 گانه برای عکاسی تله و فوق عریض ارایه خواهد شد، به همین شکل منتشر شد. امروز اما یک شایعه دیگر منتشر شده که مدل هایی جدید از نوکیا را لو می دهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس بیشتر صحبت کنیم.

نرم افزار دوربین نوکیا

نرم افزار دوربین نوکیا

همانطور که در تصویر بالا می بینید، اطلاعات استخراج شده از نسخه 8.0120.20 نرم افزار دوربین نوکیا 5 که اندروید 8 آزمایشی را دارد به ما اسامی چندین دستگاه نوکیا را می دهد که در این لیست دستگاه هایی معرفی نشده نیز حضور دارند.

نوکیا 1 و نوکیا 9 دستگاه هایی هستند که شایعات درباره آن ها منتشر می شود اما نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس تا کنون نامی از خود به جای نگذاشته اند. اینکه حتما دستگاه هایی تحت این نام ها عرضه شود اصلا مشخص نیست اما می توان احتمال کوچکی برای آن در نظر گرفت.

تاریخ ساخت و ویرایش فایل ها نیز موردی است که می توان به آن ها دقت کرد. در این تصویر سال 2016 نمایش داده می شود  در حالی که ما امروز در آغاز سال 2018 میلادی هستیم.

نرم افزار دوربین نوکیا

نرم افزار دوربین نوکیا

همانطور که در تصویر بالا نیز می بینید قابلیت هایی از این نرم افزار که هنوز برای دوربین تکی نوکیا 5 مفید نیست، دیده می شود. از جمله آن ها می توان به حالت زوم، عکاسی حرفه ای (Pro) و سرعت شاتر قابل تنظیم اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا 4 یا نوکیا 7 پلاس رنگ روز را به خود ببینند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

احتمالا ی پروژه کنسل شده باشه.

Peiman

یکی از حرکت های نه چندان جالب نوکیا و بعضی شرکتها در نامگذاری گوشی . یدفه میپرن ۸.۴ و.. . تا اینجا اپل و سامسونگ بهتر کار کردند .سونی هم تا چند وقت پیش خوب کار میکرد ولی الان معلوم نیست چی به چیه

siavash-t

دوستان کسی الان نوکیا داره؟ از این مدل اندرویدی ها که تو ایران هم موجوده. اگه آره، راضی هستید؟ صفحه نمایش و سخت افزارش خوبه؟ من شاید به عنوان گوشی دوم بخرم. خوبه؟

Mortazavi

بنظرم شیائومی با توجه به قیمت پایین میانرده هاش گزینه خوبی واسه گوشی دوم باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)