حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 7+ (Nokia 7+) با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه در دو رنگ لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، نوکیا

مدتی است که شایعاتی درباره نوکیا 7+ یا نوکیا 7 پلاس می شنویم. دو هفته پیش بود که نوکیا 7 پلاس در گیک‌بنچ مشاهده شد و یک هفته پیش بر اساس شایعات جدید متوجه شدیم که نوکیا 7 پلاس با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه با لنز دوم تله عرضه می شود. حالا دو تصویر جدید و با کیفیت از دو رنگ نوکیا 7+ (Nokia 7+) با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه لو رفته است که افشاکننده محترم، ایوان بلاس است پس می توان آن را تقریبا یک خبر رسمی دانست! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات پیرامون نوکیا 7+ (Nokia 7+) را بخوانیم.

نوکیا 7+ سفید

نوکیا 7+ سفید

تصویری که در بالا می بینید مربوط به نوکیا 7+ سفید است. مشخصا نمایشگر کم حاشیه و دوربین دوگانه در تصویر مشخص است. دوربین دوگانه با همکاری زیس موضوع جدیدی در دستگاه های نوکیا نیست اما نمایشگر کم حاشیه برای اولین بار در موبایل های نوکیا ارایه شده است.

روی قاب پشتی علاوه بر دوربین دوگانه عبارت اندروید وان (Android One) نیز درج شده که به معنی اندروید خالص در نوکیا 7+ است. البته تا پیش از این رابط کاربری خاصی در محصولات نوکیا ندیدیم و آپدیت های نوکیا نیز خیلی سریع عرضه می شود پس نمی توان گفت که از این بابت موضوع جدیدی را شاهد خواهیم بود. مشخصا جک 3.5 میلی متری صدا نیز در بالای دستگاه دیده می شود.

همانطور که گفتیم این دستگاه اولین موبایل نوکیا خواهد بود که از نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 بهره می برد و اندازه آن نیز 6 اینچ است. رزلوشن این نمایشگر FHD+ است و توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می شود. این در حالی است که جنس بدنه آلومینیومی بوده و حسگر اثرانگشت نیز رو قاب پشتی قرار گرفته است. گفته می شود که این قاب آلومینیومی براق است که شاید شبیه به آلومینیوم های پرداخت شده که آیفون 7 جت بلک یا دیگر دستگاه های مشابه دیده ایم، باشد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری نوکیا 7 پلاس می توان به چیپست اسپدراگون 660، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با مموری کارت اشاره کرد. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن نیز اندروید 8 است که احتمالا به اندروید 8.1 آپدیت شود.

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAVAD

چه خوشگله

ahmad

چه طراحی توپی

mTAAHAAm

طراحی خیلی خوبی داره کاش نوکیا 8 این شکلی بود مطمئناً غوغا می کرد.

Peiman

طراحیش پیشرفت کرده ،تونسته حاشیه هاشو کمتر کنه اما هنوز جای کار داره

hamid reza

زیبا 🙂

Mortazavi

جلوی گوشی انصافاً خوشگله

اگه خوش قیمت باشه حتماً میترکونه این گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)