حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 در یک ویدیو بسیار کوتاه لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

تاریخ معرفی گلکسی اس 9 رسما 6 اسفند اعلام شد و این یعنی یک ماه و یک روز دیگر پرچمدار 2018 سامسونگ در بارسلون رسما رونمایی می شود. فاصله کم تا زمان رونمایی رسمی به معنی داغ و جذاب تر شدن شایعات نیز هست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا یک ویدیو کوتاه لو رفته و منتسب به گلکسی اس 9 را ببینیم.

در این ویدیو کوتاه هر چند موارد زیادی از خود دستگاه دیده نمی شود اما به صورت کلی می توانیم بفهمیم که تا کنون گلکسی اس 9 را درست تصور کرده ایم. طراحی گلکسی اس 9 همانند گلکسی اس 8 خواهد که کمی حاشیه های آن کمتر شده است اما در این ویدیو که به صورت متمرکز حاشیه پایین دستگاه دیده می شد، تفاوت محسوسی با گلکسی اس 8 حس نکردیم.

این ویدیو مربوط به تست لمس نمایشگر گلکسی اس 9 بود و در آن می توان دید که نمایشگر دو لبه خمیده گلکسی اس 8 اینجا نیز در گلکسی اس 9 به همان صورت دیده خواهد شد. به جز این موارد نمی توان چیز بیشتر از ویدیو درک کرد اما مطمئنا در روزهای آتی شایعات پر و پیمان تر بیشتری منتشر خواهند شد، پس با ترنجی همراه بمانید.

نظر شما درباره گلکسی اس 9 با طراحی احتمالی شبیه به گلکسی اس 8 چیست؟ در حقیقت می توان گفت طراحی گلکسی اس 8 آنقدر خوب هست که اگر در گلکسی اس 9 شاهد اصطلاح جایگاه قرار گرفتن حسگر اثرانگشت، کمی کمتر شدن حاشیه ها و ضخامت و وزن کنترل شده تری باشیم، می تواند دستگاه بهتری نیز باشد. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چیز خاصی معلوم نیست . امیدوارم یه عکس درست حسابی تر لو بره

amir shar

امیدوارم گوشی خوبی از آب در بیاد ۲۰۱۷ که سامسونگ عالی عمل کرد

Mortazavi

دیگه لو رفتن نداره که همه چیزش مشخصه
طراحی
دوربین
پردازنده
صفحه نمایش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)