حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است اپل در سال آینده از IPhone SE 2 رونمایی کند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار

طبق گفته‌های اخیر این امکان وجود دارد که اپل در حال کار بر روی نسل بعدی مدل IPhone SE باشد. گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل IPhone SE 2 را در نیمه اول سال 2018 عرضه خواهد کرد. البته این کمپانی هیچ گونه اطلاعاتی تا الان در این باره منتشر نکرده و هیچ گونه جزئیات رسمی‌ای موجود نیست و همچنین نمی‌توان این موارد را حتی قدم رو به جلویی در این باره دانست. با ترنجی همراه شوید.

گزارش جدیدی که امروز از سوی China’s Economic Daily News منتشر شد نشان می‌دهد که اپل در حال کار بر روی IPhone SE 2 بوده و آن را در نیمه‌ی اول سال آینده معرفی خواهد کرد. همچنین این گزارش ادعا می‌کند که این محصول ممکن است منحصرا توسط کارخانه‌های شرکت Wistron در شهر بنگلور واقع در هند، مونتاژ و آماده‌ی عرضه شود. این شرکت همچنین نقش مشابه‌ای را در رابطه IPhone SE ایفا کرده است.

این اولین باری نیست که شایعات خبر از ساخت IPhone SE جدید می‌دهند و قبلا گزارشات دیگری خبر از عرضه‌ی این محصول در سال 2018 می‌دادند. IPhone SE حال حاضر موجود در بازارها، توسط اپل در مارس سال گذشته معرفی و عرضه شد.

دوره‌ی زمانی مطرح شده برای عرضه‌ی این دستگاه بسیار مناسب به نظر می‌رسد اما هنوز شواهد و مدارک محکمی بر تایید این موضوع وجود ندارد.

از آن جا که موضوع مشخصات فنی مورد استفاده در این محصول نیز یک نکته‌ی قابل توجه است انتظار می‌رود که این محصول به همراه پردازنده‌ی A10 Fusion اختصاصی اپل به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگبایت حافظه‌ی داخلی عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسل دوربین در جلوی آن بهره ببرد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت نهایی این محصول در دست نیست و باید منتظر اطلاعات تکمیلی که در آینده منتشر خواهد شد، بمانیم.

 

نظر شما در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

پردازنده a10 و رم دوگیگ؟؟؟؟؟ یکم مشخصاتش کمنر از انتظار نیست؟؟؟

mTAAHAAm

باید کم حاشیه باشه

Mortazavi

احتمالا پردازنده روز رو داشته باشه و با صفحهips و رم۲ و رزولوشن هم اندازه مدل قبل باشه و دوربین آی۸ رو هم یدک بکشه
رم۲ هم با توجه به سیستم عامل و رزولوشن صفحه کاملاً کافیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)