حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری ۸ احتمالا شامل سه نسخه خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند، شایعات

ساعت‌های هوشمند اپل یا همان اول واچ، گجت‌هایی بسیار محبوب و دوست داشتنی هستند. بر اساس اخبار منتشر شده توسط مارک گورمان از خبرگزاری بلومبرگ، اپل واچ سری ۸ احتمالا شامل سه نسخه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل واچ سری ۸ و سه نسخه مختلف برای نیازهای متنوع

مارک گورمن، مدیر خبرگزاری بلومبرگ، در آخرین نسخه خبرنامه Power On، پیش‌بینی‌های خود را درباره اپل واچ سری ۸ منتشر کرده است. او می‌گوید که فکر می‌کنم امسال بزرگ‌ترین سال در تاریخ معرفی ساعت‌های هوشمند اپل از زمان معرفی مدل اصلی باشد. چنین موضوعی کاملا صادق است زیرا به گفته وی، انتظار می‌رود سه مدل مختلف از ساعت‌های هوشمند اپل در سال جاری عرضه شود.

اینطور که به نظر می‌رسد، انتظار نمی‌رود که اپل هیچ ویژگی جدیدی مرتبط با بحث سلامتی به مدل‌های اپل واچ ۲۰۲۲ اضافه کند. به گفته مارک گورمن، این سه نسخه شامل اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE و یک اپل واچ با تمرکز بر ورزش‌های شدید است. گورمن می‌گوید که انتظار نمی‌رود اپل واچ ۸ امسال دارای سنسورهای سلامت جدیدی باشد.

این ویژگی به بیماران دیابتی وابسته به انسولین این امکان را می‌دهد تا سطح گلوکز خود را آزمایش کنند و به آن‌ها نشان دهد که قبل از غذا چه مقدار انسولین باید تزریق کنند.

اپل واچ سری ۸

در حال حاضر بیماران دیابتی باید از خود خونبگیرند، سپس آن را روی یک نوار تست گران قیمت بکشند و آن را در دستگاه گلوکومتر قرار دهند تا سطح قند خون خود را بفهمند. این یک آزمایش دردناک و پرهزینه است که معمولا سه تا چهار بار در روز انجام می‌شود. از سویی این یک آزمایش مهم است زیرا اگر یک دیابتی بیش از حد انسولین مصرف کند، ممکن است از هوش رفته و به کما برود.

اما گورمن می‌گوید که این سنسور امسال در اپل واچ سری ۸ استفاده نمی‌شود. هدف اپل این است که یک سنسور سنجش قند خون کاربر را بدون نیاز به خون‌گیری یا استفاده از نوارهای تست گران قیمت (که یک بار استفاده شده و سپس دور ریخته می‌شوند) محاسبه کند.

اجزای سنسور اندازه‌گیری قند خون اپل واچ سری ۸ درحال توسعه توسط تأمین‌کنندگان می‌باشد

اپل ممکن است ویژگی کنترل دمای بدن را به اپل واچ سری ۸ اضافه کند و برخی ویژگی‌های عمده برای ردیابی فعالیت و بهبود عملکرد آن را نیز اضافه کند. او همچنین انتظار دارد اپل از تراشه‌های سریع‌تری در تمام ساعت‌های هوشمند جدیدش استفاده کند.

اپل واچ سری ۳ که در سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه شد، به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای طرفداران اپل واچ به بازار عرضه شد. شاید بپرسید که چرا باید اپل واچ سری ۳ را خریداری کرد، در حالی که اپل واچ SE یک گزینه ارزان قیمت‌تر است؟ زیرا اولی از ۱۹۹ دلار شروع می‌شود و یک گزینه با قیمت پایین‌تر از نسخه SE است که از ۲۷۹ دلار شروع می‌شود.

WWDC احتمالا برای سومین سال متوالی، یک رویداد مجازی خواهد بود

اپل واچ سری ۸

گورمن می‌افزاید که انتظار دارد اپل بار دیگر WWDC را به صورت یک کنفرانس مجازی برگزار کند. حتی با وجود اینکه اپل در برخی از ایالت‌ها الزام استفاده از ماسک توسط مشتری را در فروشگاه‌های خود کنار گذاشته است، اما همچنان از کارمندان شاغل در فروشگاه‌هایش می‌خواهد که از ماسک استفاده کنند. در عین حال، اپل هنوز به کارمندان خود دستور نداده است که به سر کار خود در شرکت بازگردند.

گورمن همچنین به همه یادآوری کرد که اپل قرار است اولین آیفون SE مجهز به 5G را در ۸ مارس ۲۰۲۲ (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) معرفی کند. در حالی که این دستگاه همچنان شبیه آیفون ۸ با نمایشگر ۴.۷ اینچی و دکمه هوم Touch ID است، اما شایعات می‌گویند که از چیپست ۵ نانومتری A15 Bionic استفاده می‌کند. یعنی دقیقا همان سخت افزاری که در سری آیفون ۱۳ خواهید یافت. این موضوع آن را به یک گوشی جمع و جور قدرتمند تبدیل خواهد کرد.

اپل واچ سری ۸ دمای بدن را اندازه گیری کرده و ایرپادز آینده نیز قابلیت‌های سلامتی خواهد داشت

در خبرنامه امروز، گورمن گفته است که اگر اپل قیمت آیفون SE جدید (۲۰۲۲) را به ۱۹۹ دلار کاهش دهد، چه اتفاقی می‌افتد؟ یک آیفون SE با قیمت ۱۹۹ دلاری بی شک یک حمله اتمی به گوشی‌های اندرویدی است. در حالی که این دستگاه برای اپل حدود ۲۰۰ دلار در مراحل ساخت هزینه داشته است، اما ممکن است قیمت قطعات از آن زمان کاهش یافته باشد.

به گفته PhoneArena، از آنجایی که ممکن است ۲۰۰ دلار برای اپل مبلغ بسیار کمی باشد (خصوصا از آنجایی که این اولین آیفون SE است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند)، گزارش دیگری که روز شنبه در مورد آن به شما گفتیم نشان می‌دهد که اپل می‌تواند گوشی ارزان قیمت جدید خود را حدود ۳۰۰ دلار قیمت گذاری کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان